klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2013 22:14

Det var väldigt väldigt kallt att rida idag & jag fick åter igen rida in till mitten för att värma händerna mot Jockes kropp. Även om vi rider i ett ridhus så är det ändå lika kallt där som utomhus. Fast det skyddar i alla fall från snö/regn och blåst, och det är vi väldigt tacksamma för!


Träningen gick faktiskt bra trots kylan. Tar ju lite längre tid att komma igång och både häst & ryttare är stela. Får också ta det försiktigt nu när marken också blir hårdare. Dagens ridpass bestod av lösgörande. Serpentiner, skänkelvikningar, jobbade på volterna & små volter, bakdelsvändningar osv. Jocke kändes väldigt fin, han kämpade på bra! Fina pållen <3


 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2013 15:20

Hallå alla!

Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det toppen, även om man har fått känna på lite mer träningsvärk! ;)

Var på ett pass cirkelgym igår igen & det var lika roligt som förra gången! Även om min träningsvärk som jag fick från passet i torsdags inte hade gått över så gick det bra ändå. Fick göra det bästa av siturationen som man säger ;P


Blev sen en lugn måndag. Fixade lite småsaker & sen blev det att träffa hjärtat på kvällen <3


Idag har man haft en helt ledig dag så jag passade på att storstäda. Ni kommer att tycka att jag är lite smått konstig men jag tycker faktiskt om att städa. Kanske inte just när man utför det, men efteråt så ser man faktiskt en otrolig skillnad. En belöning helt klart! (:


Senare idag blir det träning igen, Sweeet!

 

Bild från våren 2010. Fina Jocke <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2013 10:17

är små sur just nu...

hittar nt mina nycklar så fick ta extra nyckeln till huset....

men vad är i den knippan då?

jo nt mer än hus nyckeln så är det stallskåpes nyckeln & skolskåpet...

Så idag har jag bara tyska sakerna & psykologin, har samhälle nu & sen matte + mattehjälpen..

ÅÅH så irterad jag blir!!

Som tur är jag vet jag vart jag är i samhällen & kan jobba därifrån så gott som jag kan samma sak med psykoligin C:

Sen så hade vi muntligt i tyska idag för mig & det blev ett D+, hade jag inte gjort små missar hade det blivit ett C..

Aja ska bli GRYMT skönt & gymma sen!

& har snackat med tyska läraren hur jag ska göra med mitt extra häfte i tyska & hon sa att när jag orkar så kan jag göra något/några kapitel(är en del & jag har bara gjort två...)..


bilder ifrån oktober 2011   

they just make me smile ^^

       

Nu känner jag bara TACK bloggen för att jag fick skriva av mig, så himla mycket till hjälp när man känner att man behöver skriva av sig :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards