klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 13 januari 2013 18:37

skrev ett inlägg innan man när jag skulle publicera det så laggade HELA datorn så jag fick stänga av den -.-

Sen när jag slog på den en stund senare var ju mitt uppe i varv med att fixa mig själv så jag skrv bara ut manus pappret :)

Så igår blev en heldag med OTH på datorn och få ihop det till idag förutom på kvällen då jag & pappa kollade på OTH på tv:en och telefonen plingade till från FB ;D

Nu så har jag käkat & tagit med ett välförtjänt bad ^^

Men jag ska inte mer än att det har gått väldigt bra idag, ni ser mer häääääääääääääääääääär!

Tkr ändå ni kan få ett litet smakprov från hur jag såg ut ;)

(valde bilden för att ni skulle så mitt läppstift som bäst ^^D)

 

//Emma


Av Dessan & Emma K - 13 januari 2013 12:22

Vilket fint ekipage Linn & Winnetoo var! Har ett klipp som jag tycker är extra gulligt (:

Detta är Linns grymma blogg: http://linnolsson.se/

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 13 januari 2013 10:39

Denna helgen har fått gå till jobb, rätt gött med sånna helger också! (:

Man är så lycklig över detta. Minns den tiden då man var arbetssökande & då självförtoendet var nere på noll. Jag fick känna på det i 3 månader, tänker på dem som gå arbetslösa i år. Jag höll på att bli knäckt redan efter 3 månader. Även om man hade sitt lilla extrajobb med knatteskutt & jobba extra i stallet, jag hade i alla fall något under den tiden. Så nu njuter man av varje jobbtimme man får!


Hoppas att ni också har en trevlig helg! (:


 

Studenten 2012 <3

/Dessan



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards