klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 7 januari 2013 19:34

jag är väldigt nöjd med dagens pass!

Mkt mer energi(även om han gick innan och jag erkänner att jag var lite tuffare mot han i början med att ryta till)! :D

Drara igenom sanbbt, volter,öka & minsa,serpentiner,skänkevikningar & öppnor på medellinjen samt länga de på volterna.

Lyssnade mkt bra på allt (i minsknigarna så passade jga även på att rätta ut han lite/slutna för att det nt skulle bli så snurrigt), jobbade på, formen satt där snabbt & var mkt mer lyhörd liksom :D

Det enda jag kan klaga på är galoppen, gick snäppet sakta men han lyfte ändå bra under sig.

Haha anne bara " du lägger för mkt energi på energin, ist kan du lägga till spöet när han nt går framåt.." & jag bara tänkte " jo jag fick ju nt göra det förra gången *suck*" men aja han lyssnade väldigt bra på mina smackningar & la bara till spöet en gång :)

La sig även mkt bra sen när vi skulle lägga ner de(även fast han var trött ;p)

Nöjd med min fina ponny   

(hittade nt den bilden jag letade efter på samma träningen)

Jag minns mkt väl den träningen efter betet, så lätt & lufftig var han + tävlingsstinget fanns kvar :*)

 

//Emma


...

Av Dessan & Emma K - 7 januari 2013 10:37

Blir inte mer än detta + träningsinlägg idag, är inte på det social humöret idag tyvär. Så Emma dag alltså. Har hunnit städa och rensa sen 20 över 9 när jag vaknade. Så oth (marathon typ)tills ridningen och antagligen efter oxå..

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards