klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 6 januari 2013 22:01

för att jag orkar nt...

stalljouren har gått bra med öppethus,uteritten och allt där till :) (filmer kmr inom nästa vecka)

var hos emelie med sara & pappa för att diskutera greklands resan (3 veckor!) som ska ske i sommar med emelies familja + två till, pappa & sara! :D (kollade även igenom gamla bilder & filmer, hihi oh yeah säger jag bara!^^)

Sen hem till sara så saras föräldrar & pappa fick snacka lite + att jag & sara spelade cood elr ngt annat zombie spel ;)

Aja imorrn ska jag städa på något olika håll, oth + rida & plugga med sara antigen imorgon elr tisdag (börjar onsdag)..

NU SKA JAG IAF KOLLLLLLLLA PÅ OTH! 
HA DET!

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 januari 2013 21:45

Hej alla!

Vill bara önska alla en god fortsättning! Har ej haft tid med att uppdatera denna veckan. Haft fullt upp med jobb & allt, men samtidigt är det så sjukt roligt när jobbetimmarna ramlar in! (:


Nytt år = Nya mål & planer.


Ska börja med träning utanför ridningen, för att starka min kropp en aning.

Ska också försöka med att rida minst 3 ggr i veckan.

Planering planering!


Som sagt Nytt år, Nya tag! ;)

 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 6 januari 2013 15:45

- Banan borste

- Magic brusch

- Rykkam

- Man och svansbosrste

- Hovkrats

- Toffsar

- Sax

- Hovolja

- Ansiktsborste

- Godis

- Grimskaft

- Vattenskrapa

Har tyvärr ingen bild på min väska & dess inehåll, hope you don´t mind! :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards