klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Dessan & Emma K - 3 januari 2013 18:00

Sara min älskade bästavän sen 4 år tbx <3

Jag vet egentligen nt varför vi blev såhär nära vänner.. Men jag har mina aningar. Ridningen är ju vårt gemnsama intresse och det är nog det som har fört oss väldigt nära men den största tror jag är för att vi är så himla lika på många sätt, vi förstår varandra och även när vi inte gör det så försöker vi göra det & hjälpa varandra till en lösning. Vi liksom "klickar" elr vad man nu ska säga. Ibland undrar jag hur lik vi egentligen är, vi förväxlas rätt så ofta och jag måste säga att jag ser faktiskt inte på oss så himla väldigt olika. Lika små, energiska & söta! ^^

Även i de värsta stunderna så finns vi där för varandra, vi vill varandras bästa (även om vi har varit nära på att ryka ihop några ggr)  och att veta att ngn alltid finns där, det värmer i hjärtat.

Sen så har vi ju bara 50 m till varandra så är man utråkad vid 8 så kan man bara gå över & "hänga" en liten stund.

Vi har gjort så himla mkt tsm och mer ska det bli!

Det finns så mkt mer att skriva men jag kan inte formulera mig på ett så bra sätt att ni försår..

Jag älskar dig Sara Lindberget   

Ni får en bild & en video:

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards