klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2012

Av Dessan & Emma K - 13 december 2012 10:23

Blev en mysig kväll/morgon med mitt hjärta <3

Denna dagen började med god frukost framför Lucia på TV:n, dessutom så fyller man år idag!

Hoppas att ni får en fin dag alla, för det tänker i alla fall jag ha! ;)

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 12 december 2012 19:17

//Emma

Av Dessan & Emma K - 12 december 2012 16:35

Den 12 december 2012.

Denna dag har varit lugn.

Har varit ledig idag så man har städa & fixat lite, handlat & legat lite på soffan.

Ser nu framemot en mysig kväll. (:

Ha en trevlig kväll alla!

 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 11 december 2012 21:49

Dagen har varit bra.

Jobbade först mellan 10.30-14.30

Sen blev det en lugn eftermiddag med en beck-film.


Kvällens träning gick kalas. Jag kände mig lugn & avslappnad och Jocke kändes kanonbra. En av de bästa träningarna på länge!


Lugn dag idag helt enkelt. Får man se hur morgondan ser ut;) God natt alla! (:


 

/Dessan (:




Av Dessan & Emma K - 11 december 2012 21:12

//Emma

Av Dessan & Emma K - 11 december 2012 20:54

jag har gjort en video med filmer, bilder + tal om idag!

Just nu är jag stressad så jag tänkte bara säga att jag börjar antagligen på headern idag, glömde att säga det i videon!

   

minns ni våra gamla bloggar? ;)

Sista är för min gamla rockiiebooi & den andra så ser ni ;)

Tänkte påmina er om att jag gärna gör headrar till er, helt gratis! :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 10 december 2012 22:34

Hej alla!

Ursäkta igen för en väldigt kass uppdatering.


Kan börja att berätta att torsdagens hoppträning gick toppen! Han kändes så mjuk & fin i munnen , lagom framåt mot hindret och jag kände mig också mjuk & avspänd. Älskar sånna pass!


I fredags jobbade jag mellan 9-16. Sen blev det en mysig kväll med hjärtat ((:


I lördags jobbade jag mellan 8-21, sen blev det utgång!


Igår hade man en mysig heldag med hjärtat och firande vår "halvårsdag" med bl a middag på China Wall <3


Idag har man först varit hos tandläkaren sen gjorde man lite övriga ärenden, sen blev det jobb mellan 14-20. (:


Så har dagarna sätt ut. Ska försöka förbättra min uppdatering (:

 

/Dessan






Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards