klabbarpsmupparna

Alla inlägg under december 2012

Av Dessan & Emma K - 24 december 2012 00:06

vi tog med datorerna till genarp så gör en snabbis här innan jag går & lägger mig ;)
Fick pressentkort på H&M & jag är väldigt nöjd med det C:
Kusinerna fick även mkt saker de verkade nöjda med :D
De gick & la sig för ngn timme sedan & jag tänkte att ni kunde få en sneak peak bild ifrån stalljouren idag ^^

 

Ha`re!
//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 december 2012 19:58

jag har haft en så otroligt bra vecka med Danielle & Emma, sisters for ever   

jag skriver inte ut ngt här ist gör jag ngt annat, gissa vad? ;)

Den som gissar rätt vinner såklart en länk! ^^

Sen så den grejen kommer jag inte att vara klar med ikv eller på några dagar, kanske blir en början idag men inget mer..

Har en massa att jobba igenom C:

+ att stalljour imorgon där vi har planerat lite så om det kommer i verk så kmr det att hinna upp före eftersom det kmr bli mindre att göra...

OM det nu blir av ;)

& sen så blir det två intensiva dagar, stalljour, sluta tidigare för att hinna till kusinerna i genarp för att fira lillljul & sova över till måndag & direkt från där hämta farmor för att sedan åka till Örkeljunga & fira med den mesta av släkten och sova över + kanske att åka till mormor *psut*

det blir mobilinlägg om den ska bli ngt :/

MEN AJA då får ni reda på lite iaf (bättre än inget)...

   

     

lyssnar btw på denna just nu:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 19 december 2012 16:47

Har faktiskt inte så mycket att skriva om just nu. Har inte hänt något på dessa två dagarna mer än att man har småfixat lite & gått på smärtstillande. Man har haft 2 vilodagar kan man säga, riktigt tråkigt faktiskt, men snart blir det ändring på det! (:

Ha det så gott sålänge!

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 18 december 2012 17:59

Har inte gjort så mycket mer än att tagit det lugnt idag, så jag ska tipsa er om en film & en serie som jag har sätt idag.


1. Morden i Sandhamn - En serie som är i 3 delar som går på TV4 just nu, riktigt bra!


2. Black Jack - En riktig classiker som gjordes 1990 med Helena Bergström, Johannes Brost m.fl Också riktigt bra!


/Dessan

Av Dessan & Emma K - 18 december 2012 10:16

Haha kom inte på en bättre rubrik. 

Hejsan alla igen!

Hoppas det är bra med er, själv kunde det vara bättre. Mer kan jag berätta i texten som jag kommer att skriva här nedanför.


Kan börja att berätta lite om helgen:

I fredags kväll så blev det hoppträning. Vi hoppade ett hinder på medellinjen som vi hoppade snett på, så det blev som en liten bana kan man säga. Är verkligen nöjd med den träningen. Senare på kvällen blev det Lasse-Stefanz med en saknad Emma A. Hann också med att snabbt träffa Pojken på biljarden också :D


I lördags skulle blev det träning på morgonen och pållen gick klockrent! Hade också stalljour hela dagen och på kvällen så blev det släktmiddag här hemma. (:


I söndags så blev det stalljour igen & luciashow. Skulle deltagit i 2 nr på showen, men lille pållen råkade nocka mig när jag stod & fixade honom. Fick känningar i huvudet & mådde lite illa. Var med på genrepet men sen mådde jag bara sämre & sämre och var tvungen & hoppa av. Fick skjuts hem sen av Lena och när man väl kom hem så slocknade man direkt med underställ & allt. Vaknade upp att mor väckte mig & jag var helt väck. Så mor & jag åkte in på akuten, där jag fick goa besked att jag bara hade fått en lätt hjärnskakning & att smärtorna i nacken inte var något farligt. Detta var min underbara söndag.


Igår kände jag mig genast bättre & fick skjuts till stallet på förmiddan för att hämta bilen som jag var tvungen att lämna kvar. Pratade en stund med Tommy & Anne. Sen åkte jag direkt till jobbet, jobbade bara mellan 12-16. Sen blev det hem & ta det lite lugnt och sen kom mitt hjärta <3


Idag har man inte gjort mer än att ligga på soffan, skönt kan man säga! Får se vad dagen bjuder på (:


P.S här en bilder på de fina skjortsen som jag fick av Emma i fredags. Verkligen ascoola & det bästa är att hon har gjort dem alldeles själv! Vilken bloggkamrat man har <3


 

 

/Dessan (:


Av Dessan & Emma K - 15 december 2012 13:12

I en vecka då Danielle och Emma från Australia är här! :-D

Av Dessan & Emma K - 14 december 2012 20:57

håller på & kollar igenom vidoen nu & jag måste säga att jag är super nöjd med mina snygga byten(avsaktning och sen snabbt ny galopp) & ngt jag nt hörde under ridningen var att tommy sa "där gjorde han ett riktigt snyggt byte"! Där han gjorde ett rent byte, alltså som byten ska göra,vet bara nt hur jag ska förklara avsaktningen så det får bli byten i vilket fall som helst & hoppas nu att ni förstår min förklaring C:

Jag har blivit så sjukt dålig på att känna om det är rätt elr fel galopp, frågade liksom tommy varenda gång nästan.... :/

Aja ett smexigt par är vi iaf ^^

Ni kan få en sneak peak bild som ni kan njuta av ;D:

 

Sen så blir det paket inslagning & plugg :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards