klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 3 oktober 2012 17:59

åhh så glad jag är att få sitta på hans rygg igen!

Gick väldigt bra förutom i början då han var nervös, traktor och var nt helt hundra på att det vat just jag (förtroende japp & ja jag är stolt över det) C:

men han lugnade sig sen & då blev det som en vanlig uteritt, duktig kille! ^^

en liten film kmr här (OBS! ljudet är dåligt & efter!) + lite mer om själva ritten:


sen skolan då, gick i mina högklackade skor som jag köpte på vid Nova lund, ska ha de tills iaf minst fredag, bra för balansen + att jag vill använda de lite eftersom jag räknar svagt med att kunna använda de i vinter :)

De gav lite skovsav emellan där byxan skulle ha suttit om den inte skulle ha glidit upp ;p

Men det är ju bara att bita ihop,right? ;)

Aja lika rolig skoldag som det brukar + en MKT piggare emma idag, yey! ^^


Ikv blir det plugga för det mesta, ha´re!

//Emma


Av Dessan & Emma K - 2 oktober 2012 23:04

har försökt att logga in sen 7 ikv men har nt lyckats -.-

aja blir nog ett lång inlägg med video i slutet :D


Red ut igår på Alma eftersom han nu ska SKRITTAS IGÅNG.

va i hela, jalla jalla & bla bla :@

mad? OH YEAH!

tävlingar förstörda? MHM...

ska ju bara skritta han någon dag i veckan i några minuter, ska bara ringa ut & fråga när jag kan komma osv, ringa imorgon? kanske....

Aja vi red ut iaf, vilken super lätt häst säger jag bara!

Jobbar super lätt,lyssnar sjukt bra & är så lugnt (första gången hon reds ut igår & skötte sig exemplariskt!!) :D

red såklart inget seriöst men man testar ju alltid, eller jag gör det iaf ;p

Aja red A3 med skritt,trav & galopp, super duper härligt säger jag bara!

LITE ynka vignlig men som inriden unghäst i somras så gör det ingenting! :D

Regagerade på en del saker men inget slänga sig 25 meter därifrån & skena iväg liksom, kollade & tog ett steg åt sidan men inget mer C:

Hon var nrevös, det hörde man men så himmlans duktig, video kmr här (den sista filmen kunde nt MM ladda upp i videon, mögg..):

idag:

var så himmla trött idag så jag vart lite seg & ja allmänt trött, vilket jag nt gillar att vara när det kommer till skolan..

Men aja slutade vid 1 eftersom vi nt hade läraren i psykologin eftersom vi ska intervjua folk men ingen i vår grupp var där förra gången. Visste dock idag att vi skulle haft ett antal frågor så vi ska jobba på det & försöka ta det senare i veckan (:

stack sedan till brödboden & fikade lite, mysigt värrre ;)

så himmla trevlig klass har man!

sen så stack de flesta hem förutom Alexandra (alex), sara & jag så vi tog en runda inom på BIKBOK & H&M innan alex var tvungen att sticka och sara skulle på läx hjälp, jag satt bara med och gjorde ca hälften (olika ämnen) av vad jag annars hade behövt göra ikv, tack så hjärtligt till mig själv för det!

Blir liksom stressad när jag har mkt läxor att jag nt ska hinna med så *pust* var det när de var klara ^^

Sen så gjorde resten av de andra när jag kom hem :)

Har gjort en 10 saker ni nt visste om mig men den hinner jag nog nt lägga upp innan jag går och lägger mig, 00.00 (sovmorgon^^) ;p

Annars vet ni, länkar den här! :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 oktober 2012 15:16

Jag verkligen älskar det programmet! Såg ett avsnitt alldeles precis. I detta avsnitt så fick man följa Mattias Klum, Glenn Hysén och hans dotter Annie genom Afrikas Savanner för att hitta elefanter och försöka bidra till ett bättre liv för dem. Usch vad det vackra djuret råkar illa ut genom tjuvskytte och andra brutala grejer, man blir riktigt jävla förbannad.

Men jag ville bara hissa detta programmet. Både lärorikt och spännande!

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 1 oktober 2012 22:13

Började dagen med god frukost framför x-faktor, verkligen älskar det programet!

Sen blev det att göra ordning papper för att sen bege sig till AF och sen blev det jobbsökning.

Hem & städade av lite.

Tidigare ikväll blev det knatteskutt & barnen var verkligen busiga idag. Sen körde man direkt till stallet för KRUS-möte.


Tack så mycket Emma för den fina filmen! (: <3

 

Fina Jocke <3

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 1 oktober 2012 21:05

Kom hem 20 över, har käkat och pluggat. Ska duscha nu sen direkt till sömns!
Natti natti kära bloggläsare!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards