klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Dessan & Emma K - 5 oktober 2012 09:40

God morgon alla!

Kan börja med att berätta om gårdagens hoppträning. Vi hoppade en studs-serie och det kändes lite halvdant i början, men sen blev det bara bättre & bättre och det sista kändes kanon! Det är så det ska vara :D


Idag blir det stallet, städning & hemsidan som står på schemat. Nicenice!

Ha en trevligt fredag alla! (:

 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 4 oktober 2012 21:59

Kim igen då´rå & jag säger bara TACK MATILDA för att du red henne innan mig! <3

Seg och helt tom i huvudet när det kom till ridningen..

Hoppade då 5 studs och blev sen till tre studs med en oxer på slutet :)

Jag var inte alls taggad eller på G idag så framridningen kändes blää när det kom till min ridning, tur att kim var pigg!

From tredje rundan sa jag till mig själv " EMMA TAGGA TILL NU & SKÄRP DIG!!"

vilket faktiskt hjälpte jag red som jag brukar ( ja jag är snabb på övergångar mellan taggad & nt..) och de tre sista känndes okej C:

Hihi Kim kade faktiskt öronen framåt, wiie! ^^

Som sagt det känndes okej, ett bättre flytt från början så att jag hade lagt henne rätt från början...

(höga förväntningar jaoow..)

Jaja sen efteråt fick vi fika av Louise eftersom hon ramlade av förra gången, mysigt med hela gruppen! :D

& nu är jag hemma igen!
Amanda filmade (STORT TACK!) så ska klippa ihop det nu, kanske hinner ladda upp den oxå!


Ska nog prova på att hoppa stor häst nästa vecka (har inget med dagens pass att göra!), känns som ett bra tillfälle nu när han nt kan hoppas :)

Glöm inte heller, dålig update från min sida imorgon!

 

Chaoow!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 oktober 2012 17:16

nu är torsdagen  & jag är läxfri, oh yeah! ;)

Så himmla skönt det!

Skoldagen vart så himmlans bra, lovely! :D

Fast fötterna börja säga till om klackarna ;/

men jaja har de bara imorgon, hela dagen (stackars små 37:or) C:

Ska ju till Fiffi & Alex imorgon direkt efter skolan, hela kvällen JAPP JAPP!^^ :D

Update blir det nog, skulle jag tro iaf :)

Ikv är det iaf träning, vilken häst? Hmm vet nt, får se som vanligt..

Idag ska sara hoppa med oss (woho C:), funkar ju nt imorgon eftersom hon ska med till fifi & alex oxå :D

Träningsinlägg kmr kanske annars vet jag nt när jag skriver det (:

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 oktober 2012 17:02

Kom just på att jag inte har skrivit ett inlägg sen i tisdags. Så nu blir det ett väldigt blandat inlägg.


Red ett dressyrpass med fina Jocke i tisdagskväll och han gick så himla fint, riktigt hallelujah pass! Han brukar ofta ha väldigt mycket stöd från handen och det brukar ligga ganska många kilo i handen känns det som, men i tisdags hade jag ingenting. Han gick där i den låga & mjuka formen och han trivdes! Han hade inga låsningar någonstans och han kändes så otroligt mjuk! Carna & Annes uteritt gjorde honom gått! (:


Igår började jag dagen med storstädning. Sen efter det blev det knatteskutt och sen på kvällen träffade man hjärtat. (:


Idag började man dagen med att vara lite taxi & frukost hos min käre farmor. Sen blev det hem för att ringa samtal. Blev också att man åkte iväg & storhandlade. Nu i eftermiddags så blev det att se på trevliga serier och en skräckfilm. Jag älskar att skrämma mig själv haha ;)

Ikväll blir det träning!


Ha det gött sålänge (:

 

<3

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards