klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Dessan & Emma K - 26 september 2012 22:36

 

# En stor hiss till Jossans inlägg & de hon hissar, well written!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 26 september 2012 18:56

hel mysigt & roligt att träffa klassen igen! :D

Har nt mer att säga om skolan igentligen :)

SÅ iaf så när jag kom hem så körde jag & tankade & sen till konsum C:

sen hem & göra klart veckans två läxor & nu så ska jag lägga in v-loggarna + äta..

Har modell & sånt framför mig med videon men ska bara få krafter att göra det oxå ;)

Börjar KANSKE ikv, får se om jag orkar..

Men ni kan iaf få en bild från Rom som en typ sneak peak ^^

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 26 september 2012 15:08

Dagarna har rullat på som vanligt.

Igår vid lunch så kom Carna hem till mig och vi diskuterade klubbens hemsida, som vi nu ska göra lite ändringar med och det ska bli jätteskoj. (:

Pratade också om det andra projektet som jag har sökt information om och som jag ska ta vidare till styrelsen, mer om det vid något annat tillfälle. (:


Framåt kvällen blev det att fixa lite käk för att sen bege sig till stallet för kvällens träning. Precis när nästan alla grejerna var på plats så kom hjärtat in i stallet, vilket var en underbar överraskning! Vilken kille man har <3

Dock så gick passet inte så bra. Kände mig väldigt spänd, stel & trött i kroppen och red inte bra, så jag har bara mig själv att skylla. Hoppas att det går bättre nästa gång! (:


Idag så har man storstädat halva dan och chillat lite vid TV:n. Senare idag blir det lite jobb.  (:


P.S här är en länk till ridhusbyggets blogg som jag driver med hjälp av styrelsen. Kolla gärna in! ((:

http://ridhusbyggetkrs.bloggplatsen.se/


Ha det gött sålänge! (:

/Dessan (:

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards