klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Dessan & Emma K - 25 september 2012 20:40

Åker flyget just nu, gratis Wifi! :-D
Tack norwegian!
Har haft det super! Har lite vloggar och annat som ska klippas ihop SEN när jag orkar ;-)
Är hemma vid 1 ngt i natt :-)
Hoppas ni har haft det bra där hemma och att dessan har sköt bloggningen ;-)

Av Dessan & Emma K - 25 september 2012 10:39

Igår kväll blev det först knatteskutt och det gick jättebra. Det är en sån härlig stämning nu när alla börjar känna varandra!

Efter det så blev det stallet och ett ridpass med Edington. Det var allra första gången jag satt på hans rygg och det var en upplevelse kan man säga. Han var en helt annan häst som jag var van vid. Han var en utmaning samtidigt som han var en så underbar häst. Man fick var väldig mjuk i handen vilket jag har problem med och man måste använda mycket ben vilket jag också hade problem med, så det blev lite kaus. Men jag hoppar väldigt gärna upp på honom igen. (:

När jag kom hem sen så blev det mat, dusch och sen sängen! Var så härligt trött igår ;)


Idag så vaknade man tidigt. Åt en härligt god frukost i lugn och ro framför TV:n. Kollade lite på nätet om det fanns några jobb attt söka och sökte ett jobb.


Såg också ett väldigt spännande program som jag hade spelat in. Fridlyst som brukar gå på lördagkvällarna, ett riktigt bra och spännande program. Vill hissa det verkligen!

Maria Lundkvist, hennes son Arvid och Mattias Klums spännande vandring ute i Afrikas regnskogar. (:

/Dessan (:

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards