klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Dessan & Emma K - 20 september 2012 23:22

jag vet nt hur mkt update det blir innan vi är i Rom så det får ni se (skola till 11 & åker till tåget vid 1 för att sedan ta flyget vid 5 ngt) C:

Här kmr videon iaf:

//Emma

Av Dessan & Emma K - 20 september 2012 21:35

hästen är frisk nu men hoppade Kim ist, vet ni vrf?

eftersom han nt har gått på hela veckan så ville tommy nt sätta igång honom direkt med det, vilket jag håller med till  % :)


Iaf så himmla stressande, sara & helen kom vid halv 7 eftersom de ska sköta om huset när vi är iväg så är det larmet,kaninen, posten osv..

Hihi så åt nt förens halv 8 vilket gav resultat till at jag kom till stallet 10 (sara gick hem när jag körde & helen är fortf kvar xd)

Men sadlade Kim & satte snabbt på mig mina grejer & börja rida.

Kör kortfattat, kändes mkt bra med form & så, dock tappade jag henne 2 ggr men fick snabbt upp henne igen C:

Hoppade 5 & halvan & ett räcke snett igenom :)

Allt känndes så j*vlans bra, la henne rätt från början, kom fel 2 ggr men hon stannade nt :)

Sen så höjde vi så att det blev till 80-90 ungefär & under hela passet säger jag bara:

VILKA SPRÅNG hon tar, super lycklig att få hoppa lite höjder!
Hon ger liksom rejäla avtramp vilket rocky KAN göra men nt gär så ofta & när de gör avtramp så blir känslan helt amazing ^^

Hoppade sen snett igeom en gång varva hon stannade(med all rätt pga farten)  och tog det igen & hoppade som en klocka :)

Hihihi var as nära på att falla av en gång på 5 & halvan då ytter slank lite & vi kom så nära att jag kände att jag nuddade hinderstödet, panik jaaow ;p

Fick mkt beröm av både tommy & de andra, tommy bara " Det såg jätte fint ut du har aldrig hoppat hästen & det ser såhär ut :D"

& även de andra liksom så bra & aldrig hoppat henne? ;o

Jag är jätte nöjd över detta passet, yey!

(stress bild!)

 

Aja film är på g så den kmr sen, okay? ;D

//Emma




Av Dessan & Emma K - 20 september 2012 15:35

Har fullt upp med det nya projektet som jag började med idag, som jag fortfarande inte avslöjar något om ;)

Man känner sig så viktig när man ringer runt och pratar med en massa olika männsikor, riktigt roligt!

Det är typ det jag har gjort idag och såklart chillat en liten stund i TV-soffan ;)  

Ikväll blir det träning och det kommer bli riktigt nice :D

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 20 september 2012 09:36

Det flyter på.

Var på Knatteskutt igår kväll med Emma N och allt gick kanon & trevliga knattar!

Träffade även hjärtat ((:

Vaknade tidigt idag igen, gött att inte sova bort hela dan! Så nu har man hunnit kolla på lite jobb och sökt jobb, ska även ringa lite samtal senare.

Carna ringde mig igår och gav mig en speciell uppgift från tävlingssektionen & Styrelsen, mer säger jag inte ;) men jag ska ta tag i det idag hade jag tänkt! (:

Senare idag blir det även träning!

Ha en trevlig torsdag alla! (:

 

/Dessan (:



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards