klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Dessan & Emma K - 18 september 2012 11:33

så nu är det fixat, allt ska vara klart, den skall nt tas bort mer :)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 18 september 2012 10:29

gud vad jag saknar att rida han, bara en vecka har gått :/

fast pussar ju på lite varje gång när jag är där, mysigt ^^

Tommy sa igår om han nt blir bättr till nästa vecka så åker de till kliniken med honom :)

Sen så ska han sparas så att bara jag rider honom, hehe power elr vad ;p

Nää men då har jag hand om hans träning & vet allt som görs vid ridning C:

 

Sen så ingen ridningen nästa måndag, bortrest :)

remember, okay? ;)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 18 september 2012 10:21

Vaknade redan 07.30 Gött att man är morgonpigg! Började dagen med en god frukost framför C/O segemyhr och Time Out. Sen har man sökt jobb. Nu får man se vad dagen mer bjuder på. Blir i alla fall träning senare idag. ((:


Filmen från löshoppningen håller på att laddas upp, så jag länkar den så fort den är klar! :D

Ha det gytt sålänge! ((:

 

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 18 september 2012 09:49

sitter & gör om lite till(små saker som gör stor skillnad) filmen så nu är den borta från min kanal men kmr upp igen & länkar den även då :)

btw filmen (vi såg igår) hette typ the born legendcy & var väldigt bra + att det var bara vårt gäng & två par i salongen ^^


Träningen med Lilla Kim:

Jag kan säga att jag räknar aldrig en häst som jag testar att rida som enkel så ha aldrig det i baktanke när jag skriver..

Iaf de första 45-50 var det verkligen att hitta knapparna på henne & man kan nt säga mer än OJÄMN!

Man fick alltid ha henne mer på ytter än inner & det känndes konstigt 

Vilket gjorde att jag iblnad glömmde bort mig & hade jämnt vilket ledde till att när formen var på g så släppte den :)

Men framåt bjudning har hon (ett +) och det känns skönt :)

Sen så var hon även skön i skritten & traven men så sjukt kantig i galoppen..

Handen fick man ha mkt i eftersom han vet nt riktigt var hon ska ligga i formen, alltså man lägger henne där.

Jag får ju ha hand på Rocky med men han vet var han ska ligga :)

Aja sista 10 la hon sig till rätta & hon känndes som en Rocky ;p

Så nöjd är jag :)


Idag ska jag lämna Essies minneskort + vara med på någraav dreas lekitioner :)

Plugga EN ikv :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards