klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Dessan & Emma K - 14 september 2012 23:51

här kmr filmen som jag klippte ihop ^^

//Emma

Av Dessan & Emma K - 14 september 2012 18:51

blev inget med sara & stallet idag..

Hon skulle åkt med mig ut vid halv 5 men ringde & ringde, messade & körde tom till henne men det var låst så jag gav upp..

Nu så skickade hon att hon hade försovit sig, antagligen tagit en tupplur efter jag stack hem ifrån henne..

Stackars Sara som missade träning :/

erkänner själv att jag vart irreterad över att hon nt svarade :(

Men nu vet jag iaf vrf C:

Aja jag har duschat & ska till IP senare & käka :)

Sen hem & fixa med videon! :D

Har även renskrvit det mesta av måndags läxan, yey :)

 

Hare gött, mer kmr ikv!

Btw gäster från halmstad imorgon = ingen update förens KANSKE på kvällen.

//Emma

Av Dessan & Emma K - 14 september 2012 13:14

Kom hem för några timmar sedan men har nt orkat blogga förens nu :-)
Ska iaf cykla och äta ngnstans nu och ikv blir det inget att rida igen för igår, orkar nt helt slut
Men fotar ist + att jag har lite filmer som ska klippas ihop! :-D
Love sasahum1! :-D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards