klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Dessan & Emma K - 12 september 2012 14:20

Gårdagens dressyrträning var verkligen ett Hallelujah moment! Allting bara funkade! Första passet efter sommaruppehållet som det verkligen gick bra, är bara så lycklig! Jag pressade inte på för mycket utan bara satt och njöt hela passet igenom och det gick som en dans. Jocke trivdes nog som fisken i vattnet, för att han gick underbart bra igår. Nu känns det som att vinden har vänt, Äntligen!


Idag har man gjort veckans storstädning och sen chillat lite framför tv:n. Ikväll blir det lite jobb ((:

Hej så länge! :D

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 12 september 2012 09:01

jag kunde sovit en timme till om jag nt satt klockan "fel".

Haha märkte det när jag ringde sara typ precis nyss & så blev jag förvirrad vad klockan var eftersom jag tänkte "vrf kmr hon nt?!"  men ja det är ju nt konstigt det! ;D

duktig man är! ;)

Skola iaf & sen börja packa till läger dagarna med klassen + köpa chpis,godis & sånt C:

Ha´re gött!

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards