klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Dessan & Emma K - 1 september 2012 20:36

//Emma

Av Dessan & Emma K - 1 september 2012 18:03

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 1 september 2012 17:42

Är hemma och tänkte slänga mig i badet! :-D
Har lite filmer på g som kmr idag elr imorgon, faster Christel kmr och käkar ikv så det är drf :-)

Av Dessan & Emma K - 1 september 2012 15:05

Blev inte så mycket mer uppdateting igår. Hade fullt upp hela dagen med roliga saker.

Lunchade med mina käre farmor i stan. Fixade lite ärenden. Tog faktiskt hela dagen, sen på kvällen blev det pardy!


I morse blev det ett ridpass med Pållen och det kändes mycket bättre än i tisdags, så det är skönt att det går åt rätt håll. Efteråt blev det förmiddagsfika med gruppen som vanligt, alltid lika trevligt! Stannade kvar i stallet efter för att hjälpa till på fixardagen. Min uppgift blev att mäta upp stolpar till hagarna, så det blev klart inför morgondagen.


Detta är ungefär vad jag har gjort idag. Filmade också när Amanda tränade Whisky, så den filmen kommer upp när den är klar. Tänkte fixa lite med den så ni slipper höra mitt lilla skratt haha.


Ha fortsatt trevlig lördag alla, för det kommer i alla fall jag ha! (:

 

 

/Dessan




Av Dessan & Emma K - 1 september 2012 08:59

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards