klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Dessan & Emma K - 30 augusti 2012 22:54

//Dessan & Emma

Av Dessan & Emma K - 30 augusti 2012 22:46

en liten sneak peak igen, enjoy! :D

vill ni btw se några stillbilder/ögonblicks bilder ifrån själva filmen nu när jag kmr & jobba mkt med den?

Komentera isf! :D

         

Videon är på g & kmr nog efter detta inlägget om dessan nt hinner skriva ngt ;p

//Emma 

Av Dessan & Emma K - 30 augusti 2012 22:32

Kvällens hoppträning gick kanonbra, Är så nöjd! Vilken häst man rider, han är bara så duktig! Mycket kärlek till älskade pållen

 

Sötishäst <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 30 augusti 2012 21:35

hoppade alltså 5 & halvan idag.

kändes segt(men kändes nt haltaktig) på framridningen i början men lossnade & formen + "farten" kom efter ett tag :)

Men som sagt kändes väldigt väldigt bra när han väl lossnade & han var nästan precis som i måndes, lyhörd & lätt.

Iaf så började vi på 60 & höjde till sist till ca 80 cm.

Alla rundor utom den sista kändes kanon, la han rätt, lyhörd & fart osv..

SUPER!

Men sen så sista rundan när jag fattade så kände jag att han segade till så jag var snabbt på han med skänklarna & rösten..

hjälpte till en LITEN del & sen när han även såg att hindret var lite högre än en vanlig träning för oss så tryckte han utåt..

så alltså han gav mig ingen respons på skänklarna och saktade av pga lite stöd från mig eftersom fokus på mig var mest farten så det hoppet såg segt & segt ut.

& nej jag kan nt lägga till spöet för då sparkar han & det stör i jämnheten PUNKT.

Är såklart glad att han hoppar & att jag var med på noterna så det nt blev STOPP

men still vrf ingen respons? Hade ju blivit ett minst lika bra hopp som de andra..

Så nöjd till största del! C:

MEN NI VET att jag älskar honom ändå!^^

& Sara följde med & filmade, puss på dig för det!

FILMEN KMR KANSKE IKV elr IMORGON! :D

 

BTW Dessan har byt stalljours grupp till nr2, MIN & SARAS! :D

Men ingen denna veckan eftersom hon hade förra ;)

Sen så ska jag hämta resten av klippen från filmen imorgon på Öllsjö skola (slutar 12 ^^), Essie & Jossan :D

Jobar mkt med det i helgen.

Chhaow & vi hörs! 

//Emma


Av Dessan & Emma K - 30 augusti 2012 17:30

Cyklar hem från jossan nu,hämtat hennes minneskort! :-D
stackars Jossan, förkyld :-/
Aja redigerIng när man kmr hem sen träning! :-D

:-)

Av Dessan & Emma K - 30 augusti 2012 15:04

Slutade vid halv men har gjort klart måndags läxan i svenskan eftersom man är alltid så trött efter stalljourern :-P
Väntar just nu på de andra tjejerna innan vi sticker hem, tänkte fråga om insparksfesten ;-)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards