klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2012 23:50

sitter & nöttar denna just nu, älskar den!

GASSH!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2012 23:15

Nu är det dags igen, vart kmr bilden ifrån eller när är den tagen? :)

Gissa rätt så vinner ni en permanent länk!

 

//Dessan & Emma

Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2012 20:01

Helgen har varit awesome!


I fredags så jobbade jag mellan 06:00-13:45.

Eftersom jag slutade så tidigt så kunde jag hänga med morsan & moster till Yngsjö för ett par timmar på stranden. Tyvärr var det skitkallt i vattnet så det blev inget dopp. >.< På kvällen träffade man hjärtat. (:


Igår blev det en heldag på Liseberg med härligt folk. Tack för en underbar dag!


Idag blev det en lugn dag. Har umgåts med hjärtat, ätit grillat med familjen osv. Härlig söndag!


Kvällens måste göra är att söka ett litet jobb och sen fortsätta chilla. Ha en trevligt söndag alla!


P.S Det blev en jättefin header Emma! <3


/Dessan


Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2012 15:05

Såja nu är allt klart, pust som de har gått ;)

bloggplatsen strulade ett tag så det tog lämgre än väntat C:

Men aja vad tycker ni bra/dåligt? :) 

Sen så är detta några små ändringar som oxå är gjorda:







    

(jobbar på en frågestunds ruta oxå )

För er som ni kan se den nya designen tryck F5!

// Dessan & Emma

Av Dessan & Emma K - 5 augusti 2012 11:45

Stressigt för Dessan idag så vi kan nt ta de sista av headern..

Och jag vägrar att vänta tills nästa vecka så jag få hitta en bild som är okej :)

Sen det posetiva är ju att allt går mkt snabbare (eftersom jag egentligen hade tänkt & göra klart det sista ikv C;).

 

Idag kmr iaf Mia hit & ska ha hjälp av pappa med KRUS ekonomi & pappa tyckte att jag kunde vara ( jo visst jag har la inget annat för mig..) och jag tycker nt det är så himmlans kul men det är väl lärorikt att se hur allt ser ut :)


Så det är bara att vänta på att designen ska bli klar, spännande? ;)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards