klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2012 18:39

Hej bloggen!

Tänkte skriva ett litet inlägg om hur veckan har varit.

Jag har jobbat varje dag denna veckan också, vilket jag verkligen är tacksam för och jag trivs verkligen på jobbet!


Denna veckan har varit en sån vecka då jag tänker på Rock it så otroligt mycket. Saknaden och sorgen är så otroligt stor. Att förlora en så nära vän på det sättet går inte att beskriva, det är bara så fruktansvärt. Hon var verkligen speciell och hon hade/har en så stor plats i mitt hjärta. Jag kommer alltid att älska henne och jag vet; Även om jag inte ser henne, så kommer hon alltid att finnas där.


 


 

Vila i frid fina du <3

/Dessan



Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2012 16:59

Super trevligt hela dagen, gick & köpte glass innan vi körde hem + att vi tog en runda till solhaga!

Gjorde två små köp till mina fönsterkarmar, så himmla gulliga är de!^^

Är även så himmlans mätt, buffen var så himmlans mättande + att glassen gjorde en till en köttbulle ;p

haha!

Ni vet vad som händer ikv ( ska göra 10 saker ni nt visste om mig del två oxå)

CHAOW!

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2012 15:33

Har suttit vid stranden och på bryggan!:-D
Här har ni en bild på dagens outfit ( muppig bild men ändå :-P).
Pappan ska bort ikv så jag gör en lien Emma kväll med film, mysigt ^^

   

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2012 13:23

Spelar just nu. Har varit och fyllt på jojo kortet!:-) blir och äta pizzanbufé sen ist för fika, mums!;-)

B-)

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2012 12:06

Idag blir det att åka och fika och spela minigolf med Eivor.:-D
Hörs nog senare om jag orkar ;-)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards