klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 21:07

en liten planering av lisbergs resan i nästa vecka(med sara), nästan allt förutom betalningen är skedd (kan ju nt boka själva utan måste ha en förälder) och det känns rätt så bra & ha koll på tider,pengar & dag ;)

Kör på med det sista imorgon innan allt är säkrat med resan C:

Kollar iaf på mean grils på youtube just nu!

 

Ha det gött!

//Emma


Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 17:19

Gissa vad jag vann? :D

Ni hittar länken här ______________________________________________

//Emma

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 16:32

//Emma

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 15:28

Hej igen!

Var ju några dagar sedan sist. Kan berätta att dagar rullar mer än bara på. Har haft fullt upp denna veckan. Måste säga att Emma är så sjukt duktig på att uppdatera! Läst igen alla hennes inlägg & alla är bara så Awesome!

Kan berätta lite vad jag har haft för mig under veckan som har gått. Det är ju en hel del!


Kan ju börja med att berätta att jag har jobbat varje vardag denna veckan. Det har varit lite tungt denna veckan eftersom att vädret har varit så awesome och jag har varit instängd i en fabrik hela dagarna. Man har i alla fall kollat ut genom fönstret en timme varje dag när man har haft rast. Men som sagt, det är gött att tjäna lite pengar!


I tisdags efter jobbet så körde jag ner till Amandas sommarstuga. Blev en trevlig kväll där!

I onsdagskväll så kom hjärtat hem till mig. Mysigt!

I torsdags blev det middag på china wall med farmor, farfar & storebror.


Eftersom jag slutade lite tidigare igår från jobbet, så körde jag till stallet där Amandas foderhäst står för tillfället. Sen körde jag hem en liten snabbis, packade lite saker, körde till maxi för att sen hämta upp Amanda för att sen köra mot åhus. Där vi tillbringa resten av kvällen, natten, morgonen, middagstid. Mycket trevligt! Sen när man kom hem så har man fixat lite med tidsrapportering, arbetsförmedlingen mm.


Fullt ös medvetslös har det varit och som sagt jag älskar när det händer mycket i vardagen! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg alla!

 

/Dessan (:


Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 13:27

Här kmr bilderna ifrån när min kusin fyllde hela 5 år,enjoy! :D

                                                           

Albin & Maja :D

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 12:56

här kmr de allra bästa bilderna,enjoy! ^^

                                                                                                               

awesooome days, EMELIE! :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2012 11:59

Mhhm, soooooova ut! :D

så himmla skönt!

Har iaf precis tagit klorna på kaninen, lite läskigt tyckte hon (kissde på mig ^^) men jag är glad att hon litar på mig & nt springer iväg, duktig ninni! C:

Har även tagit skit vid rumpan & hade tänkt & tvätta det partiet senare när hon har fått ätit & lugnat ner sig :)

Sen messar jag dessan om hur det blir med det sista till headern + att planeringen inför göteborg blir ikv, hemma hos mig hoppas jag får jag ORKAR NT gå över till sara idag, fortfarande trött i mina små ben!

 

Ha gött iaf, vet nt om jag mobil uppdaterar elr det blir ngt dator inlägg mer än bilderna från i veckan!

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards