klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 19 juli 2012 17:37

Gött med torsdag, det innebär att det snart är helg. Vilket ska bli hur gött som helst! Har inte sätt framemot helgerna så mycket som nu. Kan vara att man bara tänker på jobbet när man väl jobbar och sen släpper det så fort man åker därifrån. När man gick sista året i skolan så hade man massor av plugg både kvällar & helger. Då såg man inte framemot helgerna lika mycket. Därför älskar jag att jobba! Då är man lixom helt hundra procent ledig när man väl är ledig, vilket är så underbart härligt!

 Idag har jag jobbat från 7 till kvart över 4. Nu får man se vad kvällen bjuder på ;)

Ha en mysig torsdagkväll nu alla!

  e

Man saknar verkligen inte detta! ;)

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 19 juli 2012 10:15

Först & fräsmt så vill jag bara säga TACK till dessi för det hon skrev igår, det värmer verkligen! :D<3

Sen så idag blir det ju handbollen igen, åker vid elva :)

vart lite arg i imorse, pappa sa att vi skulle åka kvart över 10 så jag vaknade halv 10 & vart väldigt trött -.-

när jag sen ska gå in på toa så säger han " emma vi kör vid 11.."

snacka om att bli lite irreterad,kunde sovit minst 45 minuter...

Aja sara åker med idag (åker in med oss) & Jossan skulle nog in oxå :D

Såhär ser jag ut i håret & ja ni ser typ outfiten oxå ;p

 

Ha det bra, uppdaterar mer sen & kanske ikv om batteriet håller sig, tar så mkt när jag filmar & fotar med den ;/

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards