klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 18 juli 2012 20:29

Tjena tjena alla!

Nu är jag tillbaka igen efter drygt 1,5 veckas uppehåll. Kan säga att jag har haft mycket att göra, inte haft motivation att sitta vid datorn och har varit ovanligt trött. Måste säga till Emma att hon är grym på att blogga! Bloggen hade inte varit vid liv om det inte vore för henne!


Mitt liv har sätt ut som följande:

-Jag har jobbat varje vardag, vilket är kanon!

-Sommaren i city-dagarna har varit i full gång förra veckan och då har man varit där inne lite.

-Träffat finaste mycket, vilket har varit underbart!

-Försök hålla igång min powerwalking och har det funkat? - Verkligen inte. Jag har varit/är helt jävla värdelös!

-Saknat hästarna så otroligt mycket! Speciellt fina pållen <3

-Har också träffat härliga vänner!


Det blev en fin sammanfattning! ;)

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 18 juli 2012 01:57

here you go:

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards