klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 17 juli 2012 19:39

ÄNDRING, jag glömde lega till lite saker så den kmr upp igen när jag har ändrat det :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 17 juli 2012 17:21

Har precis lagt över lite grejer från gamla datorn + gjort en video ;)

Ska klippa ihop de från gammla i olika filmer tror jag & lägga ut här såklart ^^

När jag gör det får får ni la se :D

Aja ikv blir de Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaara

 

LOVE

//Emma


Av Dessan & Emma K - 17 juli 2012 13:05

Blir ett extra stopp på eko!:-P

Av Dessan & Emma K - 17 juli 2012 11:48

ingen bech handboll idag ist så blir det såhär:

- Åker & hämtar en jacka hos pappas kompisar

- Åka & handla

- Komma hem & göra våra egna hamburgare :D

- Äta de till kvällsmat tror jag

- Pappa tar hit kompis & jag ska la fråga om Sara vill hitta på ngt :D

Nice dag C:

 

Okej jag erkänner, jag saknar pollen såhääääääääääääär mkt :/ PUSS på han :D


Sen så blir det hela dagar med Handbollen i Åhus, från morgon till kväll :)

På fredag blir det sjöbo marknad & på kvällen får jag la se vad det blir. 

Kör på lite mobila inlägg de dagarna som kmr, hope you like it ;)

//Emma


Av Dessan & Emma K - 17 juli 2012 00:49

vart klar för ett tag sen men då slutade Movie Maker att fungera *suck* så jag fick göra om det mesta -.-

aja här är iaf videon:

Go natt vänner för nu är klockan snart 1!
//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards