klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 9 juli 2012 18:31

Tjenare alla!

Skriver ett litet inlägg om hur min helg har varit och den har varit underbar med ett stort U.

I fredagskväll blev det middag hos Arne med trevliga personer. Beslutade oss för att åka till Killebom. Tack för en trevlig kväll alla!

I lördags var jag i stallet hela dagen. Hjälpte först till på ridlägret och sen red jag Corteza till betet. Måste säga att de flesta galna trafikanter var ute den dagen. >.< På kvällen sen åkte jag till Jocke ^^.

Igår blev det först middag med hjärtat och hans familj, mycket trevligt! Sen drog vi hem till mig där farmor & farfar var på besök. (:

Idag blev det den första jobbedan för mig och jag stormtrivs. Härligt att jobba!

Detta var allt från mig änsålänge! Ha det gött ((:

 

En bild på Barbro & Corteza (:

/ Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 9 juli 2012 17:55

Är i stan nu med Sara och pappa. Sitter på en ute restaurang:-D uppdaterat mer från festivalen. Ska btw träffa Matilda och Sofie senare (yy'

Av Dessan & Emma K - 9 juli 2012 12:00

Vi kör på med ännu en frågestund! Fråga så mycket ni vill! Vi svara på allt!

Vi svarar antingen i ett v-inlägg eller skriftligt! :D

 

//Dessan & Emma :D

Av Dessan & Emma K - 9 juli 2012 10:59

chho allihopa!

idag orkar jag skriva ett lite längre inlägg & hät kmr de ;)

solade ju igår i yngsjö, fick en rätt så fin bränna:

   

lägger till två bilder från stranden oxå C:

   

men jag log så att solen var på min högra sida så jag fick fin färg där & kanppt någon färg på andra sidan ;/

men tänkte att jag kunde kanske åtgerda det idag genom att sola på vänster sida ;D

Haha aa om nu solen nt går i moln hela tiden :)

vet nt riktigt vad som händer idag mer än rix fm festivalen vid 7 ikv :)

får la se, uppdaterar nog där jag är kanske :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards