klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 23:39

gick precis igenom lite gammla inlägg från min förra blogg.

Vilka minnen som försfram, ni ska se mitt leende :D

Så mkt man egentligen har gått igenom med ponnyn nu i 3 år, gjorde ett inlägg om utveckligen ngn gång i 2011 :*D

Utdrag från texten som (faktiskt) fortarande stämmer;

"i mina ögon är du speciel, underbar & älskade av mig.

jag älskar dig vännen!<3"

länkar inlägget här (ha i tanke att det som står är gammalt & jag har bara skrivet ett ärligt inlägg från hur det kändes då :)

inlägget är iaf DETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTA

Lägger till några bilder som tar fram det där lite extra i mitt huvud C:

         

  söta & fina Dessan,vet egentligen nt vrf jag tog bilden men har alltid gillat den, kanske drf? ;)

 

 jag använder nu den gammla som test till denna ( inom design & sånt ) så det är drf det nt 

 ser ut som det brukat/lite rörigt :)


 //Emma

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 19:17

Lat som jag är så cyklar jag när Sara är duktig och springer:-D ikv blir det flim hemma hos Sara;-)

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 18:57

Jag är med i Essie´s tävling om ett personligt Iphone skal till värde av 300 :-, var med du också! http://esssie.bloggplatsen.se/  

//Emma

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 13:56

Tjenatjena alla!


Mycket som händer på bara några dagar. Har varit i stallet onsdag, igår & idag. Red Jocke igår med Barbro & Corteza. Han gick riktigt bra & det blev nog mitt sista ridpass med honom innan sommaruppehållet. Känns bra att avsluta säsongen med ett bra ridpass!

Skulle egentligen rida honom idag, men eftersom att han gick rejält igår & arbetade på så bra så fick han lite ledigt idag.

Var tvungen att cykla från stallet tidigt idag, eftersom jag skulle på anställningsintervju & jag fick lite jobb, härligt!


Igårkväll blev det en lite sväng till biljard också. Spelade lite & jag vann faktiskt ett par omgångar haha ;)


Detta var allt från mig så länge! får se när det blir uppdatering nästa gång, men ha det så gott sålänge! (:


/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 13:23

Sitter just nu och kollar på när den nya fyra åringen blir riden, riden 6 ggr och har så sjukt fint steg:-) första hoppning är kl 2 så då fotar jag såklart:-D btw Apollo som hästen hetter har varit på gården i 3 veckor och verkar vara väldigt lätt lärd (yy'

...

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 12:18

Dessan fick förhinder så det blir inga foton idag:-/ vet nt när den blir heller.. jag och Sara kör iaf ut ändå, lämna lite grejer i skåpet och fota lägerbarnen:-)

Av Dessan & Emma K - 6 juli 2012 10:37

ser lite deprimerad ut på denhär bilden innan ni startar men jag lovar, det är jag nt! :D

 & glömde säga att jag kmr nog att uppdatera med ngn bild under dagen oxå + kanske ngn text :)

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards