klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2012 19:08

Här kommer lite bilder som jag fick från Arne igår! Det är från dressyrtävlingen med Jocke i vintras. Anledning till att jag ser typ drogad ut på bilderna är att jag var jätteförkyld och hade nog till och med feber den dagen. Visst, det var en jättedum idé men det blev vinst i alla fall! ;)


 


 


 


 

/Dessan (:



Av Dessan & Emma K - 3 juli 2012 19:02

Har hänt ovanligt lite idag, alltså har det varit en väldigt lugn dag för mig.

Cyklade in till stan för att jag hade en kallelse på arbetsförmedlingen som jag missförstod helt. Trodde att jag skulle redovisa de jobb jag fick senast, men jag skulle in på nån basinformation istället. Men när jag fick reda på det så var det redan försent att hoppa in, så jag fick en tid längre fram.. suck >.<  Sen gick jag på stan lite efter det.

Sen trampade man hem igen & fixade lite här hemma. Städade lite & så.

Detta var typ allt har gjort idag.


Ps Vilken fin film du har gjort till Sara, Emma! :D


/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2012 18:13

gissa vad? inget blev alls som jag planerade idag..

sara messade mig vid 12 & undrade om jag ville följa med till stallet & hälsa på Elisa ( gammal vän) som var på ridlägret förra året  + jag träffade när jag var typ 9-10 elr ngt sånt C:

iaf vi körde & tankade & sedan till stallet, fotade lite & stannade där i några timmar:)

Sedan så hade de rea på Steblestore så vi åkte även ut där ( hittade detta --->)

sen så ville sara även till granngården så vi åkte ut ditt & så ville jag till elgiganten så vi åkte ut ditt ( hittade såklart inget Experia Sola skydd -.-) & sen kom jag hem nu vid 6.

Jag flyttar Sjöis del 3 tills imorgon, orkar nt idag att fixa med det..

Här får ni btw en sneak peak på stallet bilderna ( resten kmr när jag orkar + när sjöis bilderna är uppe, blir så mkt annars)

   

glömde vissa nya & gammla datorn innan, stor skillnad? ;p

Ha det gött mina vänner!

//Emma



Av Dessan & Emma K - 3 juli 2012 13:00

 

# mer än ett halvår sedan när de skrev att appen skulle komma om 2 veckor hoppas nu att de kmr så fort som  möjligt, förhoppningarna är snart borta :/

Men hissar att den är på väg & att de har fixat att det är lätare att se bloggen på mobilen (yy´

"Mobilversion av bloggarna

Nu finns det en mobil anpassad version av bloggarna som gör att det är lättare att läsa bloggarna på telefonerna! Många undara vad som har hänt med appen, den kommer vilken dag som helst, vi lovar!"


//Emma 

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2012 11:08

somnade vid 1 igår & vaknade av att mobilen ringer på högsta nivå för 10 minuter sedan..

Hade gärna sovit en timme till men så blev det nt..

Iaf inget fint väder än så länge så jag små fixar väl med lite saker här & var, ingen data ikv eftersom jag fixar med saker utanför datorn..

Blir det sol så solar jag såklart :)

Här får ni en morgon bild på mig (yy´

blir såklart tidsintällda sjöis bilder & filmer..

//Emma 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards