klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Dessan & Emma K - 2 juli 2012 22:11

komentera gärna!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 juli 2012 20:03

Midsommar:

Var berreda på en stor bildbomb!

                                                                                                                                                                                                                                   

//Emma  

Av Dessan & Emma K - 2 juli 2012 17:31

inget blev som planerat, skulle åkt in till stan & lämnat våra lånefilmer jag & sara vilket vi gjorde men vad vi nt hade räknat med att gå  i stan i sisådär 3 timmar ;p

haha aja jag hittade detta, åt detta till fika, kläningarna som vi provade på kappahl ( ser ut som gamla tanter xd) & sen får ni en mongo bild på mig från just nu ^^

sen så ringde jag dessan igår hos sara & frågade om allt var fixat till photoshoten men det var det nt, hade nt hittat en tröja så vi bestämmde att vi tar det på fredag får då kan alla, jag ledig, dessan rider & fotografen ( SARA) har inget planerat. :)

Hoppas nu att solen håller sig uppe tills dess ;)

Anyway kom precis hem, cyklade med när sara sprang klackabacks rundan.

Byte om nu oxå. (k.. ;p)

Ska lägga över lite filmer från gamla datorn som ska redigeras till två olika filmer & det ska påbörjas ikv :D

Sen så ska ju såklart del 2 av sjöis bilderna komma ut oxå C:

 

Linne: Bik Book Shorts: Cubus

 


//Emma

Av Dessan & Emma K - 2 juli 2012 15:56

I fredagskväll blev det Utgång. Blev först en pizza på balkoni & sen drog vi till biljard. Tack alla för en trevlig kväll!


Det blir aldrig som man har tänkt sig, men i lördags lämnade vi tillbaka släpet som vi hyrde. Eftersom jag inte kommer tävla på ett väldigt bra tag så blev det så. Men nu vet vi i alla fall vart vi ska vända oss till när vi behöver en trailer nästa gång, väldigt bra ställe!


I lördagskväll var man på en väldigt speciel fest. Men det blev väldigt många skratt haha.


Igår blev det en tur till stallet för att rida Jocke. Blev ett pass i paddocken & jag är mer än nöjd med honom!

När man kom hem blev det också en powerwalkrunda. Tog det sen lugnt resten av dagen.


Idag har man fortsatt med jobbsökandet. Jag ger mig aldrig!


/Dessan (:



Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards