klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2012

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2012 12:05

Vi har nu en liten röstning på om det skulle vara bra med att ha en länk "sak" , var med och tyck till vettja! :D

röstningen finns här till vänster! :D

<------

//Dessan & Emma

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2012 11:16

Man säger att den ena dagen är inte den andra lik. Jo, det är inte långt ifrån. Känns som man gör samma sak varje dag i samma ordning. Ibland händer det något unikt så dagen inte blir desamma som de andra.


3 veckor & en dag sedan man slutade plugget. Söker jobb för fullt men det ser mörkt ut. 1 plats typ per jobb och det är säkert minst 1000 personer som söker. Känns lovande detta! Börjar bli rätt rastlös om dagarna faktiskt. Väntar på ett under ska ske. Aja, får väl försöka unna mig lite sommarlov nu.


/Dessan

Av Dessan & Emma K - 6 juni 2012 11:31

Det blev verkligen full fart mot helgen+ lite till. Jag trodde att jag skulle ha gott om tid till bloggen nu men nej. Men som sagt, jag ska bättra mig!


I Fredagskväll så blev det tjejkväll hemma hos linnea med Emma N & Mathilda. Kanonkväll!


I lördags så var man i stallet hela dagen & förberedde vårshowen. Red ett morgonpass med Jocke & sen efter det så tränade vi kadrilljen. Sen var man i stallet hela eftermiddan också. På kvällen blev det dans i värestorp!


I söndags så var det dags för vårshow. Kadrilljen gick kanon! Jag & Jocke och Barbro & Corteza var tätryttare, riktigt roligt! Vi var med i hoppnumret också och jag hade school girl-outfit (Britney Spears), haha jaja man får ju bjuda lite på sig själv! Jocke gick verkligen toppen idag! På kvällen blev det vinkväll med Vickie (:


I måndags så gjorde man lite saker hemma. Handlade lite, fixade lite & tränade. Blev en stund i stallet på kvällen, sen senare på kvällen kom en vän över & kollade film. (:


Igår så städade man lite. Blev lunch hos farmor. Åkte hem för att sen blev upphämtade av Amanda som har tagit körkort! Grattis igen! Så jag, Amanda, Rebecka & Oliver åkte till Arne. Sen blev det hem igen en stund. Passade på att träna en stund. Sen när man precis var klar ringde Arne & sen körde jag och träffade henne & Amanda. En lyckad dag!


Får se vad denna dagen bjuder på! (:


Ett par bilder från dagarna:


 

Från hoppnumret ;)

 

Från vinkvällen med Vickie (:

/Dessan



Av Dessan & Emma K - 6 juni 2012 10:10

NATIONAL DAGEN idag ju ;)

Firar det med lite gäster ikv J

Var & hjälpte pappa med lite saker i stallet så jag passade på & hämta västen & hjälmen till sjöis + att jag tog hem stövlarna, tränset & de andra 3 pannbandet & putsgrejerna så jag hade tänkt & putsa lite idag :D

Sen om vädret håller sig så kanske jag går ut & solar en stund annars så ser jag vad jag ska göra, film kanske? ;p

Hur firar ni vår National dag? :D

  
//Emma

Av Dessan & Emma K - 5 juni 2012 20:30

~ Den enda sjukdomen jag nt vill dö av är fetma

~ Jag är rätt så bra på att skådespela/ låtsas bry mig

~ Jag längtar till Sjöis med Emelie

~ Jag är fett med arg på min gamla sony ericsson eftersom den stänger av sig själv

~ Men det positiva med den är att basen på högtalarna är gryma (yy´

~ Jag värdesätter dom äkta vännerna högt

~ Största delen av den tiden jag spenderar vid datorn är för att blogga eller förbereda saker inför ett kommande inlägg

~ Jag vill att en kille verklige ska vissa att han vill ha mig, därför spelar jag svår fångad

~ Jag tycker nt att det är specielt pinsamt att t.ex skrika på kom blåblå till en kompis tvärs över skolgården osv

~ Jag blir lätt iretterade på folk som nt kan säga nej, vill man nt så vill man nt


//Emma

Av Dessan & Emma K - 4 juni 2012 21:15

                                         

 tack för en grym uteritt brudar! ^^<3

 //Emma 

Av Dessan & Emma K - 4 juni 2012 21:10

nu går det även att spara våra bilder direkt från bloggen till datorn!


//Dessan & Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards