klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2012

Av Dessan & Emma K - 13 juni 2012 18:00

här kmr bilderna på hästarna & kossorna, enjoy!^^

           

  söt ponny man har x)

                                                                  

//Emma

Av Dessan & Emma K - 13 juni 2012 11:27

Går verkligen inte & förklara hur jävlans kul jag hade igår!

Vilken grym avslutnings resa med 9b, kommer sakna er som satan! :D

Vi åkte iaf upp vid 9 & var framme halv 1 då dom öppnade 1 så jag vi fick vänta..

Anyway när vi väl kom in så började vi att åka virveln elr vad den heter

Vi åkte typ kålorado 5 ggr, lisebergsbanan 7 ggr,  balder 3 ggr, flumrider 1 gång ( jävlar vad vi blev, fick köpa en ny t-shirt, blev blött på typ hela byxan & tröjan xD), Konon kulan 2 ggr & JUKEBOXEN 1 gång.^^

Stannade iaf till halv 9 innan vi var tvungna att kör hem, kom hem vid 12 & la mig direkt, grymt trött! ;)

Tack så grymt mkt för en grym grym GRYM dag brudar, saknar er redan! :D

Tog lite bilder när vi åkte upp, tog paus på vår flom rider bild & sen när jag käkade pannkakor på bussen x)

Haha är riktigt hes nu efter allt skrikande, för la prata lite mindre idag då´rå x)

Blir btw nog sista inlägget innan ridlägret, gör kanske ett elr två bild inlägg J

Srry att dom är i svart vit men orkade nt ändra de, hoppas ni klarar er ;)

                
Ha det gött sötnosar!

//Emma

Av Dessan & Emma K - 10 juni 2012 21:34

Ska tipsa er om en otroligt bra film: Dark Shadows med Johnny Depp. Riktigt bra!


Såg den tidigare ikväll med Johanna, Linnéa & Emma N. Tack för en trevligt kväll tjejer!


 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 10 juni 2012 18:25

åkte till hästarna vid 1, fotade lite & åkte sedan till hästarna i skepparslöv.

körde hem innan vi stack ner & photoshotade kossorna, har tänkt på det länge nu & äntligen blev det av, haha ;P

Aja jag & sara har kollat lite på Dr Who & ska fortsätta hela kvällen, nice :D

Bilderna kmr senare & såhär kmr mina två veckor att se ut:

 

Ha det gött mina vänner för uppdateringen blir dålig från min sida ;)

//Emma

Av Dessan & Emma K - 10 juni 2012 12:32

Känner mig som världens lyckligaste just nu och helgen har varit awesome!

Började med utgång i fredags och blev tillsammans med världens goaste kille <3

Igår blev det en roadtrip till Staffanstorp, mer säger jag inte om det just nu. (:

Sen träffade man Jocke på kvällen (:

Nu får man se vad dagen bjuder på (:

/Dessan


Av Dessan & Emma K - 9 juni 2012 23:27

Pappa skjutsade in oss till stan men först så körde vi om elgiganten, hämtade batteriet & hittade en dator som jag gillade ( vet nt om den är köpt eftersom pappa skulle kolla vidare efter han hade lämnat oss i stan)

Iaf ( vi shoppade klänningar inför avslutnings middagen ) vi kollade i en affär där vi båda hittade vars en vi gillade men vi kollade vidare för att se om det fanns mmen det slutade med att vi gick in i den första affären där jag provade min & köpte den & sen så provade Sara 9 styckena innan hon bestämde sig.

Jag är super nöjd med min klänning & saras var grymt fin den också :D

Sedan skulle vi till Yngsjö för att fira min kusins sambos examen, grattis Daniel! J

& nu vid 11 så kom jag hem.

Stannade btw i stan från ca 10 till 4, damm..

Men värt det var det verkligen ^^

Imorrn blir det att åka t hästarna & hälsa på dom, kanske fota? ;)

Aja får la se om jag orkar uppdatera, ska kolla på film på kvällen. C:

          
//Emma

Av Dessan & Emma K - 8 juni 2012 21:34

Dagen har vart väldigt chill ;)

Slöjd, matte & bild.

På slöjden gjorde jag klart min broderade ko, på matten hade vi 1,x,2 saken & på bilden så jobbade jag som attans på min sko.. Ska nog ta hem den & göra den klar efter skolan är slut, har pärlor över hela skon som jag sätter dit för hand..

Men jaja jag tkr det är kul iaf C:

Ikv har det varit fotboll, wä - fjällkinge, 1-0 till wä, grattis! J

Bakade igår & imornn är det stan med sara & hämta mitt kamera batteri, awesome! ^^

Lovely! :D

Här får ni en liten mupp bild på mig från idag ;)

  
//Emma

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2012 16:15

skulle åkt till stan med sara idag men hon mådde dåligt så hon stack hem, hoppas hon kryar på sig :/

åker in ist på lördag, tror jag ;p

händer nt mkt ikv ska mest ta det lite lugnt, grymt trött..

Men kanske orkar baka ;)

Aja fotade lite igår när jag putsade så här kmr bilderna

                     

 chaaow ;D
//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards