klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Dessan & Emma K - 27 juni 2012 20:30

nu vet jag hur det blir med sjöis bilderna :D

Jag tänker att jag gör några inlägg & så är där bilder på stugan, badet, midsommar m.m ( fattar ni nog xd)

Sen så skriver jag bara en överskrift & så kmr bilderna under så jag vet nt hur många överskfiter det blir elr hur många inlägg, ska börja kolla på bilderna ikv.

Sist så kommer en vidoe på när vi red lite, löshoppade m.m & sen några v-loggar innan/ under en överskrift eftersom jag gjorde de på morgonen  C:


Tänkte skriva något som satte pricket över i:et när ridlägret slutade för min del :)

Som ni vet så är Pluto en unghäst på 4 år & nt riden så mkt. Han far form & kan flytta sig på volter, även seg att göra galoppfattningar, drog sig inåt hela tiden & var nt särklit energisk när jag red han första gången men sånt gillar jag eftersom det innebär att jag har ngt att jobba med. Han kunde heller nt gå på volten i galopp & skänkelvikningar hade han aldrig gjort. Sen då sista gången vi ska sitta av på dom så säger vär ledare Lina " Ni har utvecklats men framförallt har ni utvecklats och lärt hästen, specielt ni med unghästar". Och det stämmer han kan nu gå med en energiskt galopp på volten samt i de andra gångarterna, göra en direkt fattning, dra sig nt inåt & han kan en bra början på skänkelviknigar. Sen det bandet jag kännde att jag fick med honom var så grymt, så glad blir jag för allt! :D

Så här kmr lite bilder från Linas fb som hon tog sista dressyr lekitionen, hela gänget & en enskild på gräsbanan :D

           

  grym grupp & grymt läger (yy´

 //Emma

Av Dessan & Emma K - 27 juni 2012 19:06

Tjenatjena alla!

Dagarna rullar på som vanligt. Händer en del just nu, fast bara spännande saker. Har haft lite för mig de senaste dagarna.

I måndags så var jag i stallet hela eftermiddan. Hjälpte till på ridlägret och sen red jag Jocke lite i paddocken efter. Sen var det hem, duscha & käka innan man drog till älskling.

I tisdags så var det stallet hela dagen & hjälpte ridlägerbarnen. Väl hemma gjorde man ett film-maraton.

Idag var jag i stallet på förmiddan & på eftermiddag var jag flytthjälp. Shit, jag ska inte flytta på länge efter det här!

Det får bli en lugn kväll ikväll ;)

  

Kanske ska ta nya egobilder snart....?

/Dessan




Av Dessan & Emma K - 27 juni 2012 09:50

sicken grym dag igår :D

började med att alla samlades hos sara, cyklade med sara till hästarna, cyklade hem, hämtade badkläder hemma hos mig & stack till vä badet i någon timme C:

Efter badet så körde jag & jossan hem till henne så hon kunde byta om, hem till sara göra säsong 2 av panda vidoerna, jag körde med jossan till stallet & sara cyklade, körde direkt till pizzerian vid konsum, käkade, körde hem till mig & kollade på film (18 yer old...) resten av kvällen, grymmmm dag jaoow ;)

Fick även köra hem jossan vid sisådär 11 :D

iaf tack brudar för en grym dag! ^^

Idag blir det nog brudarna igen, löööv it :D

 

//Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards