klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Dessan & Emma K - 25 juni 2012 15:11

sitter just nu hos sara som säger CHA CHA bloggen :D

Vi ska iaf kolla på lite KIDNAPPED, awesome! ^^

Har handlat lite idag innan jag stack hit, körde först till elgiganten för att kolla mobilskal men hitade inga till Experia Sola utan det fanns bara till typ Iphone..

*suck* får la köra in senare i sommar :)

Sen körde jag till granngården, köpte ridvantar (eftersom det är hål i mina andra nu efter ridlägret), godis med lakris smak och sen ett brunt grimsakft C:

Ska se om vi kan ta bilderna till vår phtotshot någon gång denna veckan ( & ja jag har nt berättat att vi ska göra en photoshot innan ;p)

Sen så har jag fortfarande nt riktigt bestämmt hur jag ska göra med Sjöis grejset heller..

men jajaj ha det gött mina vänner :D

   

//Emma

Av Dessan & Emma K - 25 juni 2012 10:35

Jaha, ny vecka igen. Hoppas på en spännande & händelserik vecka. Väntar på ett telfonsamtal, har en massa saker inplanerade & ska spendera mycket tid i stallet. Älskar när det händer mycket!

Ha en trevlig måndag alla! (:


 

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards