klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Dessan & Emma K - 24 juni 2012 19:12

Tjenare alla!

Gud vad denna veckan har gått fort!

Har varit i stallet typ hela dagarna. Har hjälpt till på ridlägret från måndag eftermiddag- torsdag. Har också haft Jocke (hästen) varje dag och både han & jag har jobbat lite.


Har haft en trevlig midsommar med trevligt folk och en massa mat haha. Igår fortsatte firandet genom att åka till venestad. Väldigt trevliga kvällar! Har också träffat hjärtat såklart ((:


Denna söndag har typ bara regnat bort så denna dagen har spenderats inomhus, tråkigt nog. Skulle ut & tränat idag egentligen men det sket sig. Svensk sommar i ett nötskal!


Ha det gött alla & ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

/Dessan



Av Dessan & Emma K - 24 juni 2012 17:55

kom hem för en stund sedan har bara duschat & sen ska jag bara ta det lugnt & vila upp mig :)

Har haft så grymt skoj dessa 10 dagar! :D

Bästa stugan, gänget & ja hästen såklart ;)

Har lite mobil bilder & filmer, vet nt om jag redigerar ihop ngt elr så lägger jag ut dag för dag..

jaja what ever har nt riktigt bestämmt mig än, orkar nt..

men lite SYSTEM kamera bilder blir det allt :D

haha har typ 40 mygg bett överallt som kliar, jobbigt jaoow C:

aja här är en liten smygtit på Pluto :D

 

//Emma


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards