klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Dessan & Emma K - 29 maj 2012 22:26

Gick ju som det gick. Jag red verkligen skitdåligt! Jocke blev såklart starkare & mer stressad när jag inte är tydlig & inte är i balans. Så allt vad mitt fel idag. Men så är det, det är bara analysera vad man ska göra bättre till nästa gång (typ allt?!) och försöka igen. Ser redan framemot nästa ridpass!

 

Finaste Jocke <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 29 maj 2012 22:03

Snabbt inlägg nu då..

Stan med sara efter skolan idag, letade kläder & annat till uppvisningen på söndag, hittade det mesta.

Väl hemma så så pluggade jag, åt, pluggade & började fixa med min ena utstyrsel, nöjd med det jag hann göra ikv iaf ;)

Imorn blir det att följa med Amanda & fota i Sölvesborg när hon tävlar en P & J. ^^

Sedan träning på torsdag, genrep på fredag & lördag innan uppvisningen men ska försöka skriva ettt tränings inlägg på fredagen innan genrepet J

Nu ska jag iaf sova C:

//Emma

...

Av Dessan & Emma K - 29 maj 2012 16:27

Började dagen med att sova bort halva dagen, bra jobbat Dessan.

Sedan dammsugade jag av huset & sen kollade man på film.

Detta lilla har jag gjort idag. Skulle egentligen ut o träna med struntade i det. Har ju ändå träning idag trots allt.

Ha en fortsatt trevlig tisdag alla!

/Dessan (:

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards