klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Dessan & Emma K - 24 maj 2012 22:57

Gick kanonbra!

Hoppade en 5- och en halva på utebanan och det kändes kanonbra. Var inte så mycket att klaga på. Jocke var perfekt, inte för galen och inte för slö, utan alldeles lagom. Bjöd bra på hindret utan att dra iväg i hundranittio helt enkelt! Och jag klantade inte till det heller och det var en så underbart skön kväll ockå. Alltså fanns det inget att klaga på ;)

 

Finaste Jocke <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 24 maj 2012 18:13

Eftersom jag har "sommarlov" nu så lever jag livet ett tag. Sommaren har ju kommit och därför har jag såklart inte suttit vid datorn så mycket. Har tagit årets första dopp, solat, tränat ute, varit i stallet, sökt jobb. Allt detta har jag typ gjort, inte mycket,  men som ni ser så har jag spenderat nästan all min tid utomhus och det är hur härligt som helst.

Ikväll blir det träning igen och jag ska blogga om det så fort jag är i närheten av en dator nästa gång ^^

 

Älskar denna bilden på mig & emma ^^

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards