klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Dessan & Emma K - 25 april 2012 21:00

videon från förra veckans tränig skulle vart uppe i helgen men dessan hade nt tid, but we forgive her right? ^^

här kmr den iaf:


//Emma

2

Av Dessan & Emma K - 25 april 2012 18:15

                                                                                   

  ni som vill kontakta mig om bilder kan kolla under fliken "Gratis foton". :D

 //Emma'

Av Dessan & Emma K - 25 april 2012 18:00

glömde nästan att jag var med & fotade i fredes.;)

här kmr de bilderna iaf.C:

de första är på emelies nya sadel, grymt fin! ^^

                                                                           

 ------>

Av Dessan & Emma K - 25 april 2012 11:13

Kör ett snabbt tävlingsinlägg..

Första klassen var jag helt off med benen & reaktions förmåga + att hästen vart riktigt nervös.

Så det blev många stopp men jag skyller på mig själv.

Sen andra klassen så var min reaktionsförmåga mkt bättre men hästen jävlades åtta helvete med mig..

Han var nt nervös men han han la all sin tyng åt ytter så jag orkade helt enkelt hålla emot.

Så vi blev uteslutna.

Men nöjd är jag med de sprången vi fick i båda klasserna & fram ridningen i andra klassen kändes mkt bättre än vad jag hade hoppats på. J


// Emma

Av Dessan & Emma K - 25 april 2012 10:56

Nu är man hemma igen från en riktigt rolig resa! :D

Vi har nog gått minst 4 mil, konstigt nog så har jag nt ont i benen alls.

Bara lite trött efter natt tågresan hem.J

Tågresa ditt & hem, väldigt små rum..

Men jaja kul hade vi iaf! ^^

Köpte två tröjor & en mössa. ((:

Bilder kmr senare har typ 500...

& ja sen så kmr det från tävlingen också, de kmr först på tävligen såklart. :D


// Emma C:

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards