klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Dessan & Emma K - 20 april 2012 16:01

Sista inlägget på ett bra tack nu.

Träning igår gick la bra.

Man kan säga att jag hade tränings värk & trött men hästen var helt super taggad. :D

Han var väldigt mjuk redan från början, kändes som i måndags nästan.

Red mkt på volter & tränade höger ytter som faktiskt har blivit mkt bättre. J

Men jaja han lyssnade bra & var på riktigt hopp humör.

Hoppade åttan.

Började hoppade fram på nr 1 några gånger på ca 60 & sedan 70.

Gick väldigt bra, lyssnade super bra på skänklen & kom rätt & så.

Hoppade sedan banan som nt alls gick lika bra.

Kom fel på tvåan varenda gång  & två ggr på första

Men stannade nt en ända gång även om benen & farten nt alltid var där.

Kom rätt sista gången på tvåan & valde att hålla där.

Största delen av att vi kom fel var att jag nt hade benen om i svängarna till nr 2.

Så jag är nt så nöjd med min insats men väldigt nöjd med hästen, duktig ponni. C:

Lyssnade bra framåt & var nt osäker för 5 öre. (:

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 20 april 2012 13:41

Blir en långhelg för mig! Har varit ledig idag så jag har pluggat lite. Gjort lite fysikuppgiter och gjort klart ett par arbeten, skönt att känna att det mesta börjar bli klart!

Gårdagens hoppträning gick ingen vidare, Både jag &  Rock it var sega. Att Rock it var seg kan ju bero på att jag var det. Jag såg inget perfekt avstånd till hindrena och jag red verkligen inte bra. Som sagt, man får ju ha dåliga dagar, det är mänskligt.


 

<3

/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards