klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Dessan & Emma K - 6 april 2012 21:22

Jag är med och tävlar om ett par tävlingsbyxor från Pikeur hos http://ztreliin.blogg.se/

 

// Emma

Av Dessan & Emma K - 6 april 2012 20:57

Hallå bloggen!! 

Förlåt för min otroligt kassa updatering. Men har haft hur mycket som helst att göra, fast nästan allt har varit så awesome!

Tisdags: Sov lite längre. Städade av huset. Cyklade till Viktoria & hennes lillebror Konrad & åt goda pannkakor (som Vickie hade gjort) innan vi drog in till stan för att möta upp Amanda, innan vi gick upp till Hälsa & Helhet, Mysss!! (bilder kommer nog upp här på bloggen). Hem lite snabbt o bytte om för att sen cykla iväg till stallet för dagens träning med Jocke. Efter var direkt hem & duscha för att sen köra till Oliver där också Becka, Arne, Oskar & Amanda var.. Trevlig kväll!

Onsdag: Hade en hel dag historia, åkte sen direkt till stallet för ett ridpass med Rock it!

Torsdag: En heldag med historia till och när man kom hem så kom släkten på besök & var här hela kvällen, Myys!

Idag: Hoppträning med Rock it i förmiddags, plugg & sen drog jag hem till Amanda för att fortsätta "plugga", det gjorde vi faktiskt lite ;)


Nu har jag en förväntansfull kväll framför mig, den kommer nog bli awesome! ;)

Ha en nice fredagskväll alla!

& ett stort grattis till Emma som fyller år idag!! <3

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 6 april 2012 20:21

Ååh gud vilken underbar födelse dag!

Underbara presenter, mat (smörgårdstårta, farmors vaniljbullar & en tårta )& helt underbar släkt. :D

Hade på mig ett svart randigt linne, över det min turkosa tröja, leggings & plattat hår.

Riktigt nöjd med plattången, håret var mkt lättare att platta, fick plats med mer hår på en gång ist för på 5. (yy´

Iaf här kmr bilder på det jag fick & en ego pic efter jag hade plattat håret. ;p

Byxorna är rosa & nt röda ( IIIH ROOOOSA, LÖÖV it! )

Pengarna ska för det första gå till en stor & ny kamera väska.

Stolen är så grymt skön också. C:

         

Btw ska till stan imorron, leta efter det jag nt hittade i ullared & kolla/ köpa kameraväska.

& sara kmr bli min partner. ^^

Ska sedan till farmor för påskmat vid 5 så det blir ingen uppdatering förens på söndag. J

// Emma

Av Dessan & Emma K - 6 april 2012 10:39

Nu har vi en helt ny avdelning på bloggen. Avdelningen heter “ Gratis foton” och finns längst ner på sidan. Avdelningen handlar om att NI läsare som vill ha bilder som vi har tagit så är det bara att kontakta oss så fixar vi det. Hur ni ska kontakta oss står på bilden. Man kan såklart kontakta oss vis sms, stallet eller på andra sätt. :D


// Dessan & Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards