klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Dessan & Emma K - 27 mars 2012 15:00

# denna gångens diss går åt allt folk som skaffar bloggar  två inlägg & sen bah “asså nej jag pallar nt skriva ngt..” och så går det vidare så hela tiden.. Liksom varför skaffa en blogg man inte använder den/bloggar? Jag själv hade själv nt skapat en blogg & bloggat om jag visste att jag var lat & nt orkar att uppdatera, usch nej.


# men hissen går till den underbara låt som jag har nötat nu ett tag fast i annan version ( studio version ) men kunde nt kopiera den hit..

Men AWESOME är den. ^^


//Emma

Av Dessan & Emma K - 27 mars 2012 14:49

Väldigt nöjd gårdagens pass! :D

I början fokuserade jag mest på attfå han att lyssna på framåt hjälperna & lite flytta såklart, vilket funkade väldigt bra.

När jag kände att det funkade så gick jag mer på formen men fortf skulle han lyssna framåt.

Formen var påväg men nt där sen när bi började trava, red på volter, innanför, serpentiner, bakdelsvändningar skänkelvikningar snett igenom, halvt igenom rätt upp & arbetstrav.

Allt förutom skänkelvikningarna gick super, skulle behövt mer flyttande i början men super med form hela vägen även i arbetstraven.

Sedan så tog vi galopp lite på volter, från skritt vilket även här gick super, lyssnade grymt nice & formen var kvar.

Körde galoppen tidigt & sedan mkt trav, sist att dom skulle länga på sig & han lyssnade på tygeltagen & allt.

Körde även mkt halter & ryggningar mitt i lite övningar för att se om han lyssnade på mig, vilket han gjorde helt underbart.

Hela passet är jag grymt nöjd med, hade han i handen & så fräsch var han ( anne sa till mig hur grymt fräsch han var vilket gör mig riktigt glad ^^ ).

Började även använda mina sommar stövlar, LOVELY, får så mkt bättre pli på vad jag gör & känner bättre kontakt med skänklarna med dom än dom tjocka vinterstövlarna. ;)

  
// Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards