klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Dessan & Emma K - 14 mars 2012 19:37

Vilket väder det har varit idag!! Snart sommar ;)

Denna dagen har verkligen varit chill. Hade estetisk verksamhet hela förmiddagen och jag måste säga att jag gillar verkligen den kursen!

Efter lunch hade vi hjärt- och lungräddning, det var verkligen lärorikt!

Var hemma redan vid 15-tiden och hade inget plugg, så jag gick en lång runda i eftermiddagssolen, myyyyss!

Sen var det hem och fixa middagen som var pannkakor.

Och så har man hunnit kolla på en film också.

Så denna dagen har varit både händelserik och lugn. Härlig dag helt enkelt!


Måste också berätta att jag red ett dressyrpass igår på lille Jocke. Passet var jag varkens nöjd eller missnöjd med. Kunde gått bättre, men som sagt så finns det sämre dagar. Det är det som är lite charmen med sporten tycker jag. Det är verkligen dagsformen ibland som avgör.


Detta var allt från mig för tillfället. Ha en mysig onsdagkväll alla!


/Dessan

Av Dessan & Emma K - 14 mars 2012 18:00

Äntligen är allt klart för den sista delen i min bildbomb som jag la ut för ett bra tag sedan.

Bilderna är från en oktober träning 2011, fick en del bilder rätt tidigt efter träningen men det fuckade sig lite så fick resten av emelie när vi var sist. :D

Framridningsbilderna är lite blandande & sen hopp bilderna är bara på mig & rockyyy. ^^

& ja såklart emelie också. ;D ( www.wixen.blogg.se )

ENJOY!

                                                                     

// Emma

Av Dessan & Emma K - 14 mars 2012 12:20


har haft en liten tanke på att börja skriva/v-blogga lite mer vardag i bloggen, skulle det vara bättre elr sämre?

ni bestämmer!

//Emma

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards