klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Dessan & Emma K - 13 mars 2012 19:21

sitter just nu & väntar på att Sara ska käka klart ^^

sedan blir det film, jersey girl, hoppas den är bra iaf. C:

imorrn är det iaf STUDIEDAG, awesome.;D

slänger in en bild från ngn uteritt för ett tag sedan.

grymt älskade är ni tjajor. ^^


// Emma  

Av Dessan & Emma K - 13 mars 2012 17:04

Jag har verkligen haft flyt idag!

Min dag började med att ha prov i fysik och jag har verkligen ingen aning hur resultatet kommer bli, men jag hoppas i alla fall på godkänt hehe.

Hade naturkunskap A efter lunch och vi såg på några naturfilmer & fick reda på våra slutbetyg. Gissa vad.. Jag fick MVG i slutbetyg i kursen! Snacka om vad jag är lyckligt!! :D

Efter lunch åkte vi ner till Malmö på studiebesök på ett terriarium (stavning?!) , där vi fick kolla på ormar, spindlar, ödlor och massa annat spännande. Haha jag älskar sånt! Tog väldigt dåliga mobilbilder tyvärr.

Dagen avslutas med träning, lyckliglycklig! (:

Hoppas att er dag har varit bra! ((:


 

/Dessan (:

Av Dessan & Emma K - 13 mars 2012 16:00

~ Jag brukar sjunga lite när jag känner för det typ duschen, stallet, när jag rider, skolan osv

~ Jag har svårt att släppa in nytt folk i mitt liv, förtroendet tar tid

~ Jag är rätt svår att förstå men när man lärt känna mig så är jag helt galen. ;D

~ Jag älskar One Three Hill

~ Jag brukar få damp på min data/internet

~ Min tredje hobby är att rita

~ Jag brukar dansa när jag går runt hemma

~ Jag brukat kolla på disney XD, fett skojiga program ^^

~ Jag älskar verkligen pasta, bokstavligen

~ Jag brukar ofta få små mini huvudvärker


//Emma

Av Dessan & Emma K - 13 mars 2012 08:15

& gud vilken grymt underbar träning igår. :D

Allt liksom bara funkade , han jobbade & jag var på humör.

Red iaf först mkt på volter , serpentiner , innan för & byta varv

Fort seg i början men han lyssnade bättre när man tryckte på & sparkade nt om sporren kom till användning. (yy´

Formen var nt där men en bra bit på vägen innan vi skulle börja trava.

La sig sen rätt så snabbt i traven & jobbade på & lyssnade helt super.

Red skänkelvikningar, öpnnor, volter öka & minska & mkt arbetstrav.

Riktigt underbara skänkelvikingar, flyttade super & samma i de andra övningarna.

Kör även mkt att sakta av till skritt & gjorde lite halter för att se om han lyssnar på mig

Vilket han gjorde.

Körde sedan galoppen rätt så tidigt & de körde vi på volterna

Vilket också gick super formen satt kvar & allt var underbart.

Lite skänkeldöv den första fattningen men mkt bättre dom andra efteråt.

Sedan körde vi samma övningar som i traven efter galoppen i trav & det gick super även där

Körde sist lite att dom fick länga sig på längre tyglar på volter, sökte sig ner & lyssnade super.

Så är helt super nöjd med passet speciellt med skänkelvikningarna & att han verkligen skärpte sig & jobbade + att jag klarade av arbetstraven utan problem. (yy´


bild på förra årets KNO dressyr lag.:D

 

// Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards