klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Dessan & Emma K - 10 mars 2012 17:16

Helsan!

Måste bara säga att jag älskar livet just nu. Känner att man börjar bli som vanligt igen, fått sin energi tillbaka helt enkelt.

Hoppade Rock it igår kväll och hon gick kanon. Hon gick otroligt bra på framridningen! Kände att hon verkligen sög på bettet och hon lyssnade otroligt bra på skänklarna. Hoppningen fanns det inte heller något att klaga på, fast jag var grymt irriterad på mina hälar som åker upp lite då och då. Aja, det är bara att träna bort. ;)


Red Jocke imorse som jag brukar. Det var första dressyrpasset efter min "ofivilliga" vila och jag har inte helt 100 % kraft än, även om det inte är så långt ifrån. Jocke har kommit i en sån pigg, stark & stress period nu känns det som. Vet inte om det beror på mig, att han känner att jag inte är som jag brukar vara eller nått. Aja, det går väl över!


Nu sitter jag & taggar inför ikväll, för den kommer att bli awesome! :D


Tack så mycket för att du la ut filmen & nämnde mig i ditt inlägg Emma! Älskar att blogga med dig <3


Ni får ha en trevlig kväll alla! ((:


/Dessan

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards