klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2012 20:00

  

# hissar att en bloggplatsen app är påväg att bli av, ÄNTLIGEN! :D
gud vad det kmr att underlätta.^^
de skriver iaf såhär:

"Äntligen är Appen på väg!
Efter många turer så är äntligen Bloggplatsen-appen inskickad för godkännade och kommer inom 1-2 veckor finnas tillgänglig på App Store för er som har iPhone och Android Market för er som har Android-telefoner! Vi kommer skriva stort och tydligt på Bloggplatsen när appen finns tillgänglig så att ni slipper vänta längre än nödvändigt! "

 

//Emma

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2012 17:30

inget har gått som jag har planerat sen i fredes. :/

usch nej men jag har ju överlevt det är ju tur det.;pp

tänker skriva lite kort om varje dag + bilder & vidoer.:D


Lördag:
hann med att byta det jag skulle & sedan ROLIGT HOS SARA!^^

 

Söndag:

tävling, både hästen & jag känns taggade, gör han fin & ska börja rida fram.

ååh fi fan vad han är jobbig, vägrade verkligen gå framåt, vägrara att lyssna, grymt sur på han, tror jag aldrig har varit så sur på honom..

men jag hann andas ut & hästen skärpte sig inne på banan så det gick iaf lite bättre men ändå mkt som jag kunde gjort bättre.

blev 152 poäng, just det red fel väg också, *suck*

sämsta någonsin men men någon gång får det gå dåligt, right?


 
 
 

Måndag:

kan inte sova på hela natten mellan sön & mån, har skit ont i halsen & huvudvärk.

hör sen när föräldrarna stiger upp så går & säger att jag mår dåligt, pappa kollade även tempen & jag var varm.

så det blev att stanna hemma, tror jag var uppe max 5 timmar den dagen, sov resten. ~


Tisdag:

kjuk igen men på bättringsvägen, stannar hemma & huvudvärken är borta så jag läser ut SV boken & skriver lite, försöker plugga på no:on.

gör även ett litet vidoe inlägg. (;


 

Onsdag:

går till skolan, halsen är mkt bättre, tar det lugnt på kvällen.

& SNÖÖÖÖ! -.-

 

Torsdag:

inget nat i no. ^^ såg fel nästa vecka ist. ;p

RIDER!^^

OHH gud vad jag hade saknat honom, hih han hade nog saknat mig med kändes det som. ;D

gudomligt mkt bättre häst, jobbar & lyssnar, kmr fel några gånger ( ca 4), för tidigt men märker av själv att jag måste få upp han mer med huvudet så att jag även får han bättre i hand, hoppar sen 3 ggr igen, lägger han rätt & gud vad han blir taggad.

hoppar nog uppemot 70 cm.

hoppade även för emma vilket var skojigt.

random bild? haha aa men tänkte ni kunde se mitt stökiga skåp. ;p

 

FREDAG:

Ta det lite lugnt idag tror jag, blev lite lite sämre efter stallet igår men verkligen nt sjuk.J

 

Lägger nog in en hiss senare men inget mer på bloggen för min del.

BTW

TACK DESSI för att du har hållit igång bloggen, du är guldvärd vännen.  

//Emma.

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2012 14:33

Hallå!

Äntligen fredag & helg!

Igår hopptränande jag Jocke för Emma N. Han var riktigt pigg & busig haha! Hoppade en fem- och en halva som tur var, hade inte orkat med något annat den dagen. Måste säga att Emma var en riktigt duktig ridlärare! ((:

/Dessan (:  




Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards