klabbarpsmupparna

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Lilllördag!

Av Dessan & Emma K - 29 februari 2012 17:22

Hej alla bloggläsare!

Här kommer det första inlägget från mig denna veckan. Har verkligen inte haft tid att uppdatera men här kommer ett inlägg.

I måndags var det första skoldagen efter lovet och det började inte med en mjukstart precis. Det som var positivt var att vi hade vår första idrottslektion på ett halvår och vi hade boxning, så jag var happyface! (hade träningsverk dagen efter!) Fick också tillbaka mitt fysikprov denna dag. Jag trodde verkligen att jag skulle få ett fett IG, men det blev istället.. Ett sketet VG-poäng ifrån MVG!! haha jag känner mig lite awesome faktiskt.

Åkte också till stallet samma kväll & träffade lite folk. (:


Igår bröt en förkylning ut på mig & jag har den fortfarande, Happyface eller inte.... Hade i alla fall en kort skoldag så det var i alla fall skönt. Det var bara hem & lägga sig under en filt och kolla på en Wallanderfilm. Blev också ett dressyrpass med finaste Jocke på kvällen och han var verkligen fin igår! Jättenöjd är man (:


Idag har jag varit i Flyinge hela dagen med skolan. Först fick vi åka till en liten vetrinärmottagningen stund, men sen åkte vi till Stallanläggningen & var där resten av dagen. Fick se många fina unghingstar!


Så, detta har jag haft för mig! Ha en mysig kväll alla (:


/Dessan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dessan & Emma K - 9 april 2017 13:04


Nytt år & nya möjligheter som man brukar säga! Det var ju varken igår elle idag eller för den delen någon månad sedan jag skrev här. Dessan kämpade lite längre än vad jag gjorde så att säga ;) Tänkte mest säga att vi i princip lagt ner bloggen helt. ...

Av Dessan & Emma K - 23 december 2016 14:15

    Båda finner ingen inspiration till att blogga. Därför tar vi bloggpaus på obestämd tid!    ...

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2016 11:27

God förmiddag, Hoppas att ni har det bra i solskenet!    Här är det bra. Har haft sovmorgon och en lugn start på dagen. Började med frukost och ett avsnitt Greys Anatomy.    I torsdags blev det en bra dag. Jag träffade ju min käre bloggkole...

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2016 10:42


God förmiddag,  Hoppas att alla har det bra!    Själv är det bra. Jag startade igång denna dag med ett spinningpass som man precis är hemkommen ifrån. Extra svettigt var det idag, men bra känsla hela vägen, roligt! I denna värmen är man extra t...

Av Dessan & Emma K - 27 juli 2016 19:14

God kväll alla!    Hoppas att ni har det bra i den goa sommarvärmen. Var ju lite drygt 3 veckor sedan man gjorde ett inlägg här senast. Dagarna har verkligen varit fullspäckada, vilket är roligt förståss. Tänkte som vanligt göra en liten sammanfa...

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards