klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Dessan & Emma K - 22 februari 2012 19:05

fick lite olika vidoer & bilder från emelie idag, helt awesome. :D

så jag klippte ihop en video från första klassen från tävlingen i januari. ^^

glöm nt & besöka hennes blogg:

www.wixen.blogg.se :D

//Emma

Av Dessan & Emma K - 22 februari 2012 17:41

Jag ska faktiskt hissa Big Brother iår. Haha det är så sjukt roligt att se människor göra bort sig lite i TV. Jag har suttit & asgarvat typ varje avsnitt!


/Dessan

Av Dessan & Emma K - 22 februari 2012 16:00

Har faktiskt gått i skolan idag fast det är lov. Hade en heldag med bara svensk historia, intressant. Fast vi fick i alla fall sluta vid 14.30 så det var helt okej. Börjar känna mig lite förkyld också, så det får bli vila resten av dagen. Får nog också gå & lägga mig extra tidigt ikväll så att man orkar med morgondagen. ((:

Så ligger det till!

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 22 februari 2012 10:53

tänkte faktsikt skriva ett vanligt inlägg. ;)

idag kmr iaf emelie hit typ vid 1, pappa fixar lite mat & vid 3 så ska vi BOWLA, awesome! :D

sen ikv så ska emelie rida vid 6 åker väl ut vid 5, skjutsar henne ut & sen tar jag ut pengar. ^^

sen vet jag nt vad jag ska göra, lägga mig tidigt kanske?

vi ska köra vid 7 imorrn till gbg, får väl gå upp vid 6. C:

& JSUT DET jag & dessan har en liten övveraskning till er, vad kan det vara tror ni? ;D

 
hih en gammal bild på oss. ;D

// Emma. ^^

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards