klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 20 februari 2012

...

Av Dessan & Emma K - 20 februari 2012 18:38

hmm ja vet nt riktgit hur jag ska börja men..

kände mig rktigt deprimerad idag, verkligen för ingenting, great.. (yy´

liskom jag bara ver nt mig själv med mitt glada humör & aa mitt arga humör är ju nt det bästa..

aja nt för att det hjälpte i ridningen heller + att hästen jävlades & jag bah kände "jag orkar nt med det.."

jävlades åtta helvete rent ut sagt, mer än vanligt.

något som heller nt gjorde sakne bätre precis var art jag hade ont i höger sida & var helt stel i yttersidan.

så formen var nt där hreller.

kände ett tag att jag skulle hoppat av & bah skitit i hela men ist valde jag & gå in i mitten/sakta & andas in & ut osv.

men efter ca 20-30 min skulle vi galoppera & han började mjukna, vilket lättade..

sen var det precis som han fattade att jag nt var på humör, han liksom la öronen framåt när han jobbade.:D

han va nog som bäst i formen sadär en kvart innan vi slutade, formen var där men jag var fortfarande stel i ytter & hade grymt ont i högersidan..

sen ngt som verkligen gjorde mig glad var när vi kom t stallet igen.

när jag hade tagit av träns & sadel & hänt upp det så skulle jag in & ta av benskydden & så kollade han på mig med öronen framåt & lite sådär snett & det känndes som om han liksom bah " men emma vad är det? Något är ju fel.."

precis som om han visste..

nawwe, älskling. :*D

så jag är väl ok nöjd med träningen..

 
my angel.

ingen tränig på torsdag, GBG ist. ;D

ska även ut på fredag & pyssla lite med han rycka man osv.

KANSKE rider igen, har nt bestämmt mig.

ska även försöka lägga ut lite hissar & dissar osv..

// Emma

Av Dessan & Emma K - 20 februari 2012 16:55

Det är så härligt med lediga dagar! 

Idag vaknade jag vi 08.30 av mig själv. Härligt att man är morgonpigg!

Så jag gick upp & käkade frukost, gjorde mig iordning och drog in till staden. Skulle lämna in mina chaps på lagning eftersom blixtlåset hade gått i sönder. Jag var inne i stan vid 10-tiden, men skomakaren öppnade inte förrän 12, så jag gick på en lång shoppingtur med mig själv. Gissa vad? Jag hittade massor!! Så nu är man riktigt glad och mina chaps är klara i slutet av veckan. Vilken härlig dag det har varit!

 

Dagens shopping! ;)

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 20 februari 2012 14:15

 

Längesedan vi körde en frågestund så här kmr en. ^^

// Dessan & emma. :D

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards