klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Dessan & Emma K - 29 januari 2012 21:16

Har också tävlat idag med båda pållarna, är mycket nöjd!

Rock it

60-70: Felfria!!

LD: 8 fel i grunden, fick två vägringar på 2:an.

Är mycket nöjd med henne!


Jocke

LD: 8 fel i grunden, jag red tokigt på hinder nr 2 och jag gjorde en volt mellan 2:an & 3:an.

Är mycket nöjd med honom också!


 

 

/Dessan

Av Dessan & Emma K - 29 januari 2012 19:49

kan börja med att säga att det är så grymt kallt att rida nu, tårna går nästan av. ;o

iaf första klassen gick super, nollade.

var precis som träningen i torsdes, as nice. :D

+ att allt stämmde hela vägen, hade han i handen, lyssnade för skänklen & smackningarna & fick mkt beröm för vår fina runda av folket runt om. ^^


sedan i andra klassen så hoppade vi fram till nr 3, han hoppade väldigt högt & rakt upp så när han landade som åkte jag ner med huvudet & hjälmen så hann nt få upp huvudet innan nästa kom, kom sedan igen ( valde att ta en lång väg så att vi skulle kom rakt på & verkligen känna 1 2 3) & han stanna,  men det var bara av ren tramsighet, blev lite smått sur på han så red på väldigt med ytter, kom snett men han hoppade det, kom  klokrent på resten.

räckte ändå till en andra plats, hade jag nollat grunden så tror jag att jag hade knippt första platsen. ;D
men är iaf mycket nöjd med resultaten ändå. :D
& grattis EMELIE till första platsen, ni är värda den. ^^
glöm nt & besöka hennes blogg www.wixen.blogg.se :D
BTW emlies pappa filmade min 60-70 runda, lägger upp den när jag får den .:) 

vill specielt tacka lill jossan & matilda för hjälpen med fotograferingen, tack brudar ni är helt awesome.blir & lägga ut den bildbomb nu då i veckan. ;D
lägger även ut en bild på banan från idag. C:  


// Emma

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards