klabbarpsmupparna

Alla inlägg under oktober 2011

Av Dessan & Emma K - 2 oktober 2011 16:01

mina yngsta kusiner har stannat över i helgen. :D

var på kjugekull igår + fotboll & kollade på fångarna på fortet. ^^

men iaf får att komma till saken

min enna kusin har ridit i ca 2 år & eftersom hon nu ändå är hos för en gångs skull

så ringde vi ut & frågade om vi kunde rida ut. C:

pappa skjutsia ut oss vid 10 tiden, tog in hästarna, silver & rocky. :)

red sen vid 20.

red bäckenrundan & sen industri, travade lite på bäcken

& gud vad jag älskar min häst, när vi travade så fick jag ha långa tyglar eftersom jag hade ett grimskaft kopllat til silver, eftersom hon nt riktigt orkar ta upp honom när han vill äta.

asså han är ju så gudomligt snäll, gjorde inget bus eller något bara var lydig

samtidigt som han var redigt lycklig & pigg under hela turen, längesedan han var ute. ^^

blir nog nt fler uteritter, hinner nt innan kylan kmr. :/

men men linnea, hästen & jag tyckte det var kul iaf. :)


& imorrn blir det dressyrpass + KRUS möte, får se om jag orkar skriva. ;D


 

// EMMAH: ;p

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards