klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Dessan & Emma K - 16 augusti 2011 22:38

Tjena alla bloggläsare!

Min dag har varit underbar med ett stort U. Började dagen med en nice frukost: 2 stora frallor med skinka & ost, apelsinjuice & såklart Kaffe. Bra start på dagen! Sedan dess har min dag bara rullat på. Började med att damsuga hela huset innan jag trampade mot stallet. Där gjorde jag vid både Jocke & Rock it. Jag red jocke lite i ridhuset och Jag hade snällaste Carna & Rock it som sällskap. Fick lite hjälp & tips av henne vilket jag är mycket tacksam för. Efter ridpasset fick båda hästarna lite ompyssling & sen snackade man lite med mycket trevligt folk innan man började trampa hemåt igen.

Väl hemma gjorde man vid sig innan man begav sig till Vickie eftersom hon fyller år idag. Ett stort grattis till henne! Kvällen blev mycket trevlig. (:

God natt alla!

  

/Dessan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards